ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Therese Karlsson - 8 mars 2010 17:08

Hellu^^

Fixade nyss mitt finfina tandskydd till boxningen. Ska ju sparra imorgon ;O Folk ska alltså försöka träffa mig i fejjan med feta stora handskar! Lite läskigt tycker jag... men kul :D Jag fattade först inte att man var tvungen att först lägga den i kokande vatten och sen forma den själv med tänderna, så jag fick lite panik när jag trodde att den inte passade XD Men nu är jag i alla fall redo och klar att gå ut i boxningsringen and KICK SOME ASS!!

 

 

HA DET! ^^

Av Therese Karlsson - 8 mars 2010 14:49

Hej alla! Detta är då mitt första inlägg som bloggare :) Om det nu är så intressant vet jag inte men jag ville tala om det. Hoppas att ni uppskattar det jag skriver och väljer att följa min blogg. Om ni gör det så blir min dag lite bättre förstår ni. hehe. jaja. Jag kommer att skriva om lite allmänna saker som händer i mitt liv, musik, film, kompisar, det kan även komma in lite sport då och då :D Jag har en askass mobilkamera vill jag bara meddela också men jag ska försöka ta så mycket foton jag kan under dagarna XD

Här kommer även ett antal låtar så att ni kan se lite vad jag gillar ^^


Turbonegro - what is rock? (Den är lite seg i början med spola fram ca 1 minut så kommer den igång :) )


Green day - basket case :)




Erik Hassle - Isn't it obvious


Björn Rosenström - pojkarna som busar :)



PUSS! XD

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards