ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Therese Karlsson - 25 mars 2010 17:06

Jag mår inge bra :( På bara två timmar har jag nästan tappat rösten helt. Är jättetrött och mår illa! Jag vill inte bli sjuk! Verkligen INTE :( Jag hatar att vara sjuk för då kan man inte gå ut, man kan inte vara med någon och får sitta inne och ha tråkigt. Fast jag är inte snorig, det är något positivt i alla fall! Plus att det luktar konstigt i hela mitt hus ;O Typ rengöringsmedel. Gick knappt att vara här i början, fast nu har det blivit lite bättre iaf. Tror de håller på att rensa avlopp och såna där brunnar här utanför. De gjorde det igår i alla fall.


Fast nu ska inte detta bli ett tråkinlägg om hur synd det är om mig, men det är en grej som jag har tänk på. Jag kan lära mig texter till låtar väldigt snabbt. Efter att bara ha lyssnat på en låt 2 - 3 gånger så kan jag nästan hela texten utantill. Jag tror att det är min superkraft! Att lära mig texter. Okej, ibland så blir det helt fel ord men det låter rätt. Jag tror att alla har någon superkraft och detta är nog min :)


Jag imorgon?? Hoppas inte det :S

Av Therese Karlsson - 25 mars 2010 15:35

AAAH! Då var jag klippt då. Skönt, ingen större förändring. Ser i stort sett ut som innan, bara lite kortare. Hehe. En grej som jag hatar med att gå till frisören är att det jämt ska klia som fan i hårbotten ;O Hatar det. Det kliar fortfarande... Mitt hår var tydligen jätteslitet. Det var ju så länge sen jag klippte mig senast så topparna var helt sär. Haha! Fast nu är jag fräsch och luktar frisör :) Jag gillar Bettan! Hon klippte mitt hår jättebra och alla borde gå till henne. Okej jag tror att hon är typ 50+ eller något XD Hahaha, men det blev så jävla bra. :)


Dagen för övrigt har varit helt okej, förutom att min hals håller på att lägga av. Kan knappt svälja eller prata längre... usch. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu, inte nu när det snart är helg. Men om jag nu skulle bli sjuk imorgon skulle jag inte stanna hemma, det är inte så svårt att stoppa i sig lite alvedon och pina sig igenom skolan. Eftersom att jag tycker syslöjd är så jävla kul (WOHOO) så vill jag inte missa det! Jag vill göra fler ullarmbarn ^^

Av Therese Karlsson - 25 mars 2010 11:28

Hej! Hann inte skriva igår för jag var trött när vi kom hem, men jag skriver ju nu iaf. Igår kväll var så jävla kul! Var där med min bror och pappa. För att sammanfatta kvällen skulle jag nog kunna säga att jag har nu sett Sean banans ROOOMPAAAHH (HAHAHA) live, hört Hasse Brontén skämta om analblekning och Måns Möller... vad han nu gjorde. jaja. ASKUL var det.

Nu vill jag inte skriva mer. HEJDÅ



Sean Banan ^^ jag vet att bilden suger men det var den bästa jag fick. HEHEHE :)

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards