ärjagenpotatis?

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

snabbinlägg

Av Therese Karlsson - 26 april 2010 07:25

Godmorgon :) Slänger inte ett litet snabbinlägg innan jag drar iväg till skolan. Hade inte tänkt skriva nu på morgonen men ifall internet inte funkar på skolan så kommer jag inte skriva förens vid fyra. Så ja. Sitter och väntar på Elsa just nu så att vi kan gå till skolan. Trevligt. När jag har slutat så tror jag att min mamma och jag skulle åka iväg och köpa lite viktiga grejor. Visar när jag kommer hem om jag hittade vad jag skulle ha ^^ Okej! Så får det bli!


HEJDÅ :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Karlsson - 29 april 2010 19:32


Tar en paus från bloggandet nu. Vet inte om jag kommer ta tag i det igen och börja uppdatera igen, men just nu känns det bara tråkigt och ointressant och då blir inläggen därefter också riktigt tråkiga. Kommer inte ta bort bloggen, jag låter den vara...

Av Therese Karlsson - 29 april 2010 11:40

Nu har Elin börjat i min klass :) Vi ska in på SO snart, sen blir det spanska. På gympan hade vi fotboll och jag gjorde tre mål ^^ HAHA! På SOn ska vi visa upp vår power point om Hieroglyfer. Vår är inte så bra så det ska inte bli så kul :S HEHEH! ...

Av Therese Karlsson - 28 april 2010 17:08


Vilken dag ^^ Askul. Var ju med Elsa och Elin, hade tänkt uppdatera en gång men jag hade inte tillgång till någon dator. Jaja, vi hade det sååå awesome. Särskilt när vi spelade Mario Kart! Jag är bättre än elsa. BURN ^^ Sen ska jag äta tacos. mums ...

Av Therese Karlsson - 28 april 2010 09:09

Godmorgon :) Uppe "tidigt" idag. Har ju studiedag men de där byggarna kom vid sju och jag kunde inte sova. Jobbigt. Men ja, som jag skrev igår så är det väl bra att man inte sover bort hela dagen ^^ Ska ju vara med Elin och Elsa sen, fast först måste...

Av Therese Karlsson - 27 april 2010 19:36

Kom nyss in :) Har varit lite med Lina! Vi hade det sååå trevligt, må jag säga. Det är kul att leka ninja XD HEHEHE! Har ju studiedag imorgon så det blir väl lite senare idag. Men inte för sent eftersom att byggarna kommer imorgon. Men jag får väl st...

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards