ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Therese Karlsson - 31 mars 2010 13:18

Tjenare ^^ Vi hade påsklunch på skolan idag. Det var trevligt, bara lite köttbullar och prinskorvar dårå men det var okej. På vägen hem från skolan lyssnade jag på Thåström :) Jag tycker att alla människor som kan spela piano borde lära sig Sönder Boulevard för den låten är så jävla fin! Sen så har vi ju Långtbort... Älskar den låten också!! AAAH! Fan thåström äger!


Morgonen började inge bra, jag råkade spruta hårspray i örat och tog alldeles för mycket parfym -.- men när jag väl kom till skolan blev allt bra. Kemi, hehe. Det är kul ^^ En grej jag måste erkänna är att jag aldrig brukar använda parfym, jag vet inte om folk har märkt det (XD) men idag ville jag ha lite. Då märkte jag att den doften påminner mig väldigt mycket om när jag började på nybygge. Kommer ihåg att jag jämt hade den där då, sen påminns jag också om Green day konserten i mitten av Oktober. Åååh, minnen ^^ hehe!


Jag vet att jag har använt bilden men jag har ingen annan :S

 

Ska träna lite på gitarr sen igen :) Mina fingertoppar känns fortfarande konstiga får igår, hehe. Men det gör ju inget! ^^ HEhe

Min bror har blivit sjuk nu! HAHA! Jag smittar alla som kommer i min väg när jag är sjuk! MOWHAHA ^^


HEJDÅ

Av Therese Karlsson - 31 mars 2010 06:53

Goooodmorgon :) Sovit gott? Det har jag gjort! Hade inte svårt att sova eller något sånt, fast jag drömde... och det var i slutet av natten så jag blev väckt ur drömmen. Hatar när det blir så, för då tror jag jämt att jag är kvar i drömmen när jag vaknar. Jobbigt.. haha!^^


Elsa har åkt till Thailand så jag kommer inte få träffa henne på typ två veckor :S Tragiskt... men vi får skicka henne en Glad påsk tanke och hoppas att hon får det trevligt där borta i Asien. Själv sitter jag här och ska snart gå till skolan, fryser redan... hehe. Hinner inte skriva mer nu.


HEJDÅ!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards