ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Therese Karlsson - 23 mars 2010 19:24

Blev ingen boxning idag, struntade i det. Är för trött och på helt fel humör. Var istället med min vän Lina :) Men vi var inte så länge, men hellre det än ingenting! Eller hur!?


Nu har jag duschat och det känns asbra! I vanligt fall hade jag nu gått upp och kollat på någon dokumentär men tyvärr så slutade de ju komma förra veckan, så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag får nog kolla på TV eller något sånt tråkigt -.- Men först ska jag ta något att äta. Vet inte riktigt vad än men jag är riktigt suger på o'boy så det får väl bli något sånt ^^ Nu ska jag fixa det! Pusshej!

Av Therese Karlsson - 23 mars 2010 16:15

Åååh. Jag känner verkligen för att dusch!? Jag vet, helt konstigt! Men det är liksom så. Jag vill duscha! Haha!?^^ Men jag kan inte göra det än för jag ska nog på boxning ikväll. Egentligen orkar jag inte men jag kommer inte på någon bra anledning att inte göra det -.- Men det är väl bara att bita ihop och köra antar jag. Och sen säger folk att man kan ta det lite lugnt, men hur tar man det lugnt på en boxningsträning? Det är liksom lite svårt... Men nog om det. Nu tänker jag ägna sista timmarna innan träningen (AAAAAAAHHH) åt att göra läxor eller nått.


HEJDÅ

Av Therese Karlsson - 23 mars 2010 14:45

Igår kväll rensade jag min mobil. Alltså tog bort massor av bilder och så, jag hade ju typ över 800 st :S Men nu är de borta iaf, men nu när jag kom hem upptäckte jag att jag även raderade några bilder jag hade tänkt spara men glömt lägga in i datan. Smartass... Fast på riktigt är jag smart. För jag är bra på teknik och sånt ^^


Människorna i min skola är vääääldigt galna ^^ Tänker inte skriva ut något exempel för ingen kommer ändå fatta, men jävlar. Tänk om jag också blir sån? HAHAHAHA

Av Therese Karlsson - 23 mars 2010 11:49

God morgon och hejsan :) Kom nyss tillbaka från Wenströmska. Vi var där på typ en föreläsning om mijlö. Det var ganska kul, inget märkvärdigt men helt okej liksom. Slapp ju matte och idrott! Kulkul! Nu har vi håltimme ett tag tror jag. Jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden men det blir väl som vanligt... datan -.-


Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards