ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Therese Karlsson - 24 mars 2010 17:57

Om en timme åker vi ner till konserthuset och ser på Cirkus Möller, kommer hem runt 10 tror jag. Kanske hinner skriva lite efter, om inte så kommer bilderna imorgon :) Här får ni en låt från G-dragons nya album. Kanske inte världens bästa låt men jag gillar den! ^^


G-Dragon - The Leaders (Feat. Cl & Teddy)


Hejdå :)

Av Therese Karlsson - 24 mars 2010 13:24

Hejsan! ^^ Slutade mycket tidigt idag. 12:30. asbra! Fast jag fick gå hem själv eftersom att typ ingen bor åt mitt håll, och elsa och klara och alla de har bild. Så jag fick gå själv. Men det gör inget! Var nyss ute med Pontus, börjar faktiskt bli trött på att hundfan ska dra i det jävla kopplet hela tiden. Det låter ju som om han håller på att strypa sig själv ibland ;O Då glor folk -.- Fast det var trevligt ändå, lite kallt kanske, vi får hoppas att det blir lite varmare imorgon!


I skolan idag så var jag och elsa i gården! Hon köpte en macka åt mig ^^ Jättesnällt, fast då är de min tur att bjuda nästa gång. haha. Och på matten så spelade vi bingo hela tiden och elsa vann en daim choklad sak, men eftersom att hon inte äter choklad och sånt för tillfället(?) så fick jag den^^ Gud så snällt! Nu slipper jag lägga ner min pengar på något sånt! hehe.


Bild från min trevligt promenad med Pontus. Tyvärr förstörde han bild av Barbie och Kent som stod såhär mitt emot bajsbacken ^^ hahaha

Av Therese Karlsson - 24 mars 2010 09:34

Jumper - Tapetklister

Av Therese Karlsson - 24 mars 2010 06:50

God morgon! ^^ Vaknade av solen som bländade mig när jag låg där i sängen. Hade glömt stänga hela rullgardinen helt. Men gud så somrigt det kändes! Längtar bara mer och mer efter sommaren! Nu får den fan komma. Börjar faktiskt tröttna på det här skitvädret nu!

 

Idag blir en lätt dag! Ska ju även på Cirkus Möller ikväll. Ska bli kul, har inga större förväntningar eller liknande men det blir säkert asbra. Med Måns möller och alla de där människorna. Haha! Skolan är inte heller särskilt svår idag tycker jag. Bara tre lektioner! Awesome! Kemi, svenska och matte. De roligaste ämnena om man frågar mig.


Det känns verkligen som om den här dagen kommer bli jättebra! Slänger in en liten låt då så ni också kanske mår lite bättre såhär på morgonen :)

 

U2 - It's a beautiful day ^^

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards