ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Therese Karlsson - 26 mars 2010 20:00

Hej! Har ni haft en bra dag? Hoppas det i alla fall. Jag kan själv inte säga att min dag har varit så lyckad. Fast jag har sett på en del filmer och sovit och det är ju alltid trevligt. Elsa kom förbi en sväng, en kort sväng, som varade i typ en minut. Trevligt det också. Hade kunnat varit längre men hon var tvungen att gå hem :( Hon kanske inte ville bli smittad... så kanske det var. Jaja.


Sitter och lyssnar på lite random låtar. Just nu spelas Noice - ut i natten live på Ritz. Bästa versionen. Jag tycker att det är så jävla sorgligt att Hasse och Freddie dog. Jag är glad över att jag är tonåring nu och så. Typ allt är ju så jävla hightech, men jag hade fan inte klagat om jag levde under 80-talet. Musiken som skapades då (en del av den) är så himla bra att jag blir helt tagen... hehe. Gillar ju annan musik också, men noice kommer alltid finnas kvar för mig!

Det där hyllningsbandet Noice forever eller vad de nu heter, där Marcus Öhrn sjunger och de återstående medlemmarna spelar (rätta mig om jag har fel) kommer aldrig komma i närheten av vad original Noice gjorde. Om man söker på Spotify är det "nya" Noice covers som kommer upp. wtf? Det är ORIGINALET jag vill lyssna på. Inte något jävla nyproducerat från 2006 eller när det nu är från. Och ja, jag blir bitter när jag är sjuk. Men jaja! Sov gott.


R.I.P Hasse Carlsson och Freddie Hansson

För jag vet ju själv hur det känns, för min rastlöshet känner ingen gräns.

Av Therese Karlsson - 26 mars 2010 12:47

Jag har tråkigt så jag skriver ett inlägg till. hehe. Såg innan på The Grudge. Kul film det där, förstår dock inte varför folk tycker att den är läskig!? Visst, en död blodig tjej klättrar ner för trappan men jaha? Är det läskigt? Inte om du frågar mig.


Min näsa har börjat rinna -.- Har tagit slut på en helt jävla toarulle redan, och fler kommer gå åt. Sitter och kollar på M is for musicMTV just nu. Taylor Swifts (stav?) låt tog nyss slut, vettefan vad den heter men den där som alla sjöng på förut!? Jaja, Nu är det en reklam om en tjej som blåser upp sina bröst och sin rumpa Oo' Logiken i det? Jaja. Ointressant jag vet, men det är en rolig reklam ändå. Tänk om man kunde göra så på riktigt? Haha, galet ^^


Nu blev jag trött, ska sätta på en till film, blir nog Ice Age 3 eller Tropic Thunder. Har redan sett Tropic Thunder men den är så kul. HEHEHe


HAHHAHA gammal bild ^^ innan jag klippte mig. Har någon föresten märkt att typ alla mina bilder är suddiga? Oo'

Av Therese Karlsson - 26 mars 2010 07:02

Hej! Jag har blivit assjuk. Min hals har typ svullnat igen och jag har tappat rösten HELT. Eller jag kan ju pratar, men min mamma visste inte vem det var när jag ringde :( Fattar inte varför jag inte går och lägger mig igen. Antar att det är för att jag faktiskt VILL gå till skolan. Ååååh, vad synd det är om mig! Jag får tillbringa dagen framför TVn, ska sätta på någon film. Men snälla var lite sociala på msn och facebook! Jag vill inte vara helt ensam och övergiven. hehe.


Nu ska jag sätta på Ice Age :) Hejdå alla människor som måste gå till skolan! Haha

Kommer typ inte skriva något mer, kanske ikväll eftersom att jag inte mår bra.

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards