ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Therese Karlsson - 27 mars 2010 21:29

Hejsan! Sitter och lyssnar lite på Green day :) Trevligt, ska gå upp om ett tag tror jag. Inte än, men börjar känna mig lite sömnig ^^ Imorgon är det ju Söndag! Det betyder att det är dags att bestämma sig för vilket band jag ska skriva om imorgon :) Tror det blir Green day eftersom det är ett band jag kan en del om. Har ju i stort sett alltid hört på de, men det var för typ tre år sen jag började lyssna på de själv :) Fast det var efter konserten i Oktober i Globen som jag började lyssna på allvar. hehe! Jaja. Det får bli så, imorgon skriver jag om Green day ^^


Nu ska jag kolla på TV! Sov så gott mina vänner!!!

Av Therese Karlsson - 27 mars 2010 17:06

Reder ut en liten grej bara. Fick svar på mina inlägg om noice och noice forever och allt det där. Tycker att det är viktigt att folk inte dömmer, även fast jag kanske gjorde det lite... Eftersom att Paint screen är helt cp på båda datorerna så får jag skriva helt enkelt.

Ut i natten original finns visst på Spotify, gud så lycklig jag blev nu. Länk ser ni under till albumet Bedårande barn av sin tid

http://open.spotify.com/album/0eSopWbmE2JApPHRQy9nii


Bli medlem och hylla Hasse och Freddie på
www.facebook.com/noiceforever

så gör ni mig en tjänst :)

Tack för svaren Marcus Öhrn.


Jaja! Nog om det. Är själv hemma :( Hela min familj är och bowlar, och jag sitter här ensam hemma, sjuk och håller på att hosta ihjäl mig. Tråkigt. Snällt av de att bara sticka sådär när jag är sjuk!  Eller hur !? ;O Äsch! Har spelat lite biljard iaf. Börjar bli riktigt bra faktiskt :) Fast min hund verkade inte gilla det så mycket... han kollade surt på mig sen gick han ner. heehe. Länkar en låt nu också :)


Im forever blowing bubbles

Av Therese Karlsson - 27 mars 2010 13:53

Guten tag människor! Bakade ju som sagt en sockerkaka tidigare :) Jättekul, den blev hyffsat god... Däremot upptäckte jag en riktigt sorgligt sak idag när jag stod där och fixade, jag SUGER på att baka! Jag tycker inte att de är särskilt kul att baka, men själv kakan eller vad det nu är man bakar blir ju oftast såå god! Dock inte när jag gör den. HEHE! Jag suger på att laga mat också! Jag misslyckas t.o.m med nudlar -.- Jag vill vara bra på att laga mat :(! Jag får väl gifta mig med en kock eller nått när jag blir stor så att han kan laga min mat :)

Jag vet att jag anväde orden "kaka" "baka" och "mat" typ en miljon gånger -.-


Ska snart äta lunch :) Kul det! Slipper t.o.m att göra den själv ^^ Awesome! Jaja. Det blir tråkiga inlägg när jag är sjuk men jag har inget att skriva om ju! Tråkigt... -.-


Tog ingen bild på mästervärket eftersom att den blev ful :( heheeh

Av Therese Karlsson - 27 mars 2010 10:59

(sv Marcus Öhrn: fast Ut i natten är den bästa och den finns inte i gammal version :( Fast jag ska sluta klaga nu. hehe :) )


God morgon :) Är trött som fan även fast jag sov i typ 11 - 12 timmar i natt. På TVn är det Bert och den sista oskulden. Är inte så inne i vad den handlar om, men Bert är alltid kul :) Just nu dricker han kaffe med en tjej. Hehe.. Igår kväll blev jag suger på sockerkaka. Asså riktigt, riktigt sugen. Kanske ska baka det idag så att jag har till ikväll :) hehe. Om jag orkar.

Hatar att vara sjuk på lördag :( Jaja, ha en kul helg...

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards