ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Therese Karlsson - 13 mars 2010 22:44

Nämen hejsan:)

Är hemma igen nu. Har varit hemma ganska länge faktiskt bara det att jag inte riktigt orka gå in på bloggen. hehe. jaja. Filmen var asbra! Rekommenderar den starkt till alla! Alice In Wonderland ^^ Kommer inte ihåg hur den teckande filmen är men den här var jättebra :) Plus att jag upptäckte att Alan Rickman (Snape från Harry potter XD) är rösten till larven som röker ^^ Blev lite krångel på bussen hem bara men det löste sig, fick bara gå längre för att komma hem...


Kollar just nu på en annan film. Rescue down tror jag den heter. Asbra! Den handlar om en kille som flyger flygplan och bombar i Veitnam eller något land och så störtar han och blir fångad hos de. Sen ska han och några försöka rymma, och ja. det går som det går. :)


Tror inte att det är den officiela (stav?) trailern men den duger! Alice in Wonderland ^^


Blev lite dålig update idag men jag lovar att det ska bli bättre :)


God natt :)

Av Therese Karlsson - 13 mars 2010 10:57

God morgon :)

Sitter i köket och tittar ut på solen som lyser in genom fönstret! Härligt. Hemma hos mig är det just nu 12 grader ute :) Vet inte om det stämmer helt riktigt men gud så varmt! Jag tog fram min skinnjacka i veckan men det känns nästan som om det snart kommer bli för varmt för den. Hoppas inte för jag skulle vilja njuta lite av vinter/vår solen också :) hehe.


Ska på bio ikväll! Alice in Wonderland ^^ Jag har hört att den är riktigt bra så självklart måste jag se den! Så runt klockan 4-5 i eftermiddag drar vi nog ner på stan och hämtar ut biljetterna! :) Hoppas den är bra!!


Pluttisen i solen!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards