ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Therese Karlsson - 18 mars 2010 18:17

Hejhopp ^^ Kom nyss ut ur en varm dusch! Har dock lite ont i magen :( Inte kul. Hoppas att det går över under natten. Vill inte upptäcka att jag är sjuk nu när det snart är helg! Men sitter och äter lite a-fil. Det är bra för magen och tar bort bakterier, kan faktisk rekommendera det! Det smakar som vanlig fil, och jag brukar ha på lite socker så blir det lite sötare :)  Mums ^^


För att sammafatta dagen så var den ganska rolig :) Förutom att det var jobbigt att göra plankan och alla de där jobbiga övningarna på gympan... Fast det var inte så farligt ändå, inte om man jämför med boxningen :S För övrigt var det toppen! Elsa, jag och Amanda satt brevid varandra på spanskan :) Det var kul, förutom när elsa stängde min dator så att den hamnade på vänteläge... haha.


Nu måste jag läsa på kemin... sida 40 till 45 :( Tråkigt, fast kemi är kul. I alla fall att labba, för då får man sätta på sig skyddsglasögon och sånt ^^



PUSSS!

Av Therese Karlsson - 18 mars 2010 16:11

God dag! Eller Guten tag som de säger i tyskland! Eller varför inte moshi Moshi som de säger i Japan!? ^^ Efter att jag la ut Bigbang playlist här så har jag börjat lyssna riktigt mycket på de igen! Jag fattar inte varför jag slutade lyssna på de. Men den här gången ska jag se till att inte lyssna sönder på de som jag gjorde förut :S Jag tyckte att jag var jättecool som lyssnade på de förut XD Nu tycker jag bara att jag var töntig!XD Men om jag inte hade träffat någon annan som hade lyssnat på de hade jag nog fortfarande tyckt att jag var asball XD


Tae yang - Prayer MV ^^ ASBRA!!!


Två musiklänkar efter varandra blev det nu ;O Fast det gör inget!!

Av Therese Karlsson - 18 mars 2010 14:50

Hemma nu :) Efter spanskan hade vi matteprov! Fast jag tror det gick bra :) När vi hade slutat fick jag iaf skjuts till stan av mamma, sen sprang jag in på H&M och köpte linnet ^^ Rätt storlek och allt! Och killen i kassan hade massor av tatueringar! Det uppskattas alltid. ^^ Sedan sprang jag tillbaka till bilen och så åkte jag och min mamma hem till vårt blåa hus samtidigt som vi pratade om snygga killar XD HAHAHA.


Slänger in en liten låt av Green Day bara för att jag ska se de live i juni i göteborg med min vän elsa ^^


Green day - She


Det kändes töntigt att bara ta kort på ETT linne som jag har köpt så ni får nöja er med denna asbraiga låt ist!! Från deras album Dookie som släpptes 1994! HAHA vad man kan XD


Ha det så trevligt nu :)

Av Therese Karlsson - 18 mars 2010 13:14

Sitter på spanska lektionen nu :) Detta får bli ett snabbt inlägg eftersom att jag egentligen inte får skriva :( Men jag är ändå klar med allt så det gör nog inget!^^


Igår skrev jag ju att jag kanske skulle ner på stan, det blev inget så jag ska försöka komma ner idag istället! Med eller utan mamma ^^ Så jag kanske inte kan uppdater lika mycket som jag gjorde igår... fast om jag skyndar mig så klarar jag det, jag ska ju bara köpa ett litet linne, det kan inte ta så lång tid. Eller hur?


Jag har av någon anledning svårt att hitta några bra bloggar som jag vill följa, så om någon av er som har bloggar och vill få iallafall en till läsare så kan ni väl skriva i kommentatorsfältet så att jag kan hitta till era bloggar :) Jag skulle verkligen uppskatta det så att jag kan få lite inspiration om vad jag ska skriva om ^^ Och nej jag är inte ute efter många kommentarer, jag vill bara somsagt hitta några bra bloggare som fortfarande är ganska jordnära, inte som alla dessa fjortisbloggare som hänger ut folk till höger och vänster.



Av Therese Karlsson - 18 mars 2010 11:34

Kom nyss tillbaka till arbetslaget från matsalen :) Det var typ potatisklyftor med biffar och pasta med ostsås. Helt okej mat, men inte så att man tar en portion till -.- Jaja. Har SO snart, ett av de mer roliga ämnena. Just nu håller vi på att läsa om forntida Egypten, vilket jag tycker är ganska så intressant :) Det är kul att läsa om gamla faraoner och hieroglyfer ^^ Särskilt när vi pratar högt om det i klassen, jag kanske inte är så delaktig hela tiden men det är kul ändå!


Ikväll händer det nog inte så mycket, inga större planer planerade iallafall! Och jag har inte så mycket att skriva om nu, jo, det är fint väder idag :) Men det kan ju bli mycket bättre! Vi får hoppas på det!


PUSS!

Av Therese Karlsson - 18 mars 2010 06:48

Vilken hemsk natt jag hade!! Och nu kommer jag skriva ner allt mitt elände här på bloggen eftersom att ingen annan vill lyssna, hehe. Jo men ärligt! Först fanns det inget att se på TV, sen kunde jag inte sova, sen vaknade jag vid två helt svettig från en hemsk dröm om mördare och pedofiler och grejer :( Sen kunde jag inte somna om igen för jag var rädd! Och eftersom att jag inte har sovit så mycket inatt så vaknade jag inte direkt när klockan ringde så nu ligger jag efter i mina rutiner. HEHEHEHe


Dagen blir nog okej, hoppas jag. Förlåt för att detta blev ett astråkigt inlägg men nu måste jag äta frukost!! Återkommer senare :)

Typ asgammal överredigerad bild... hade ingen annnan...

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards