ärjagenpotatis?

Alla inlägg under mars 2010

Av Therese Karlsson - 13 mars 2010 10:57

God morgon :)

Sitter i köket och tittar ut på solen som lyser in genom fönstret! Härligt. Hemma hos mig är det just nu 12 grader ute :) Vet inte om det stämmer helt riktigt men gud så varmt! Jag tog fram min skinnjacka i veckan men det känns nästan som om det snart kommer bli för varmt för den. Hoppas inte för jag skulle vilja njuta lite av vinter/vår solen också :) hehe.


Ska på bio ikväll! Alice in Wonderland ^^ Jag har hört att den är riktigt bra så självklart måste jag se den! Så runt klockan 4-5 i eftermiddag drar vi nog ner på stan och hämtar ut biljetterna! :) Hoppas den är bra!!


Pluttisen i solen!

Av Therese Karlsson - 12 mars 2010 21:21

På 80-talet på Nybygge var det några som bar ner dåvarande rektorns bil i gropen utanför gympasalen! Jag skulle väldigt gärna vilja veta vilka det var. Jag vet inte ens om det har hänt på riktigt men om någon får reda på det så säg det till mig ^^ Heheheheh.


Just nu sitter jag iaf och väntar på att Jackass och Nitro Circus ska börja på MTV :) tror det börjar vid typ 11 eller nått. Är inte helt säker. Tänkte sålänge skriva lite om hur jag tänkt att denna blogg kommer bli lite grundligare. Jag har ju skrivit att jag kommer skriva om mig, musik, film o.s.v men jag har även tänkt skriva mina egna speciella åsikter. Ni kanske inte förstår men ni kommer se mer av det senare. Så detta är ingen vanlig tråkig blogg om en tråkig tjej som bor i Västerås. Det är lite mer än så. Om ni gillar det eller inte är upp till er men det är så det kommer att bli. Nu försöker jag bara komma in i rätt mönster om man kan säga så, så det kan vara därför jag bara skriver om vad jag gör. Självklart kommer jag fortsätta göra det men inte bara.


Jag vet inte om det var ett misstag att skriva här vad jag kommer att skriva om i framtiden, men jag valde att göra det :) Ha inte för höga förväntningar bara.


Nu ska jag dricka vatten sen ska jag se på TV. Sov gott :)

Av Therese Karlsson - 12 mars 2010 15:40

Slutade skolan tidigt idag :) Typ 20 minuter eller nått. Och vi fick tillbaka våra kemiprov! Jag hade alla rätt ^^ Fast två fel på matte diagnosen :( Efter skolan så gick jag och elsa till Livsmedel och köpte lite dumle och cola. Mums. hehe XD Sen bestämde vi oss för att gå ut med min vovvis. Pontus! Vi gick i typ en timme. På vägen träffade vi lite gamla människor från Hammarby :) Fast vissa tycker tydligen inte om oss :(


Dagens Låt ^^ Passar humöret :)

Kobojsarna - Jag vet du vill ha mig

Av Therese Karlsson - 12 mars 2010 11:30

Jag blev nästan klar med min gubbe på slöjden :) Det ända som är kvar är att sy fast hatten! Den till vänster är elsas och den till höger är min^^De är skelett som ska gifta sig! Fast jag tycker inte att de ser ut som skelett :S HEHE.



Omrösting ute nu :) Ni hittar den till vänster i menyn. Ibland går det inte att rösta :( men det gör inget :)

Av Therese Karlsson - 12 mars 2010 09:43

Idag är det fredag! Fredagsmys! ^^

Just nu sitter jag Elsa och Klara och väntar på att slöjden ska börja :) Klara äter sitt favoritgodis bananaskids, hon har ont i magen och hon piercade sig i förrgår. Och hon är jättesöt ^^ Det var vad hon bad mig skriva! Även fast det är ganska sant!! Heheh. Elsa är också söt.! Vi är söta tillsammans:)


Jag funderar på att också pierca mig, eller funderar.. jag har bestämt mig att jag ska göra det. En navel piercing :) Hoppas det blir fint! Ska nog göra det om två eller tre veckor tror jag. Men nu ska vi in!

CHACHa bloggen XD

Av Therese Karlsson - 11 mars 2010 17:30

God eftermiddag minna vänner :) Ska ut nu men ni kan ju lyssna lite på några låtar jag valt ut till er ^^


Turbonegro - All my friends are dead ^^


Noice - Ut i natten Live på Ritz 1981 (Ljudet är inte det bästa men live versionerna är de bästa fan. Så jävla synd att de knarkande ihjäl sig :( Tror inte ens att de själva insåg hur bra vissa av deras texter var...)

Av Therese Karlsson - 11 mars 2010 15:52

Sitter och tittar på That 70's Show! Mitt favoritprogram :) Fast jag har redan sett typ alla avsnitt för det är andra gången allt går på TV men det är fortfarande världens bästa roligaste serie ^^ Plus att Ashton Kutcher är med XD och då var han snygg för det är från typ 1998 - 2003 eller nått och det är awesome!!

Och bara för att jag tycker om att helt plötsligt byta samtalsämne så vill jag diskutera träningsvärk. Jag hatar träningsverk .___. och självklart måste jag får det varje gång jag har varit på boxningen. Den sitter kvar fortfarande ;O Och den blir bara värre och värre :(  Men snart ska jag äta lite nyttig pastasalad och några mackor! Det kanske är lite tidigt att äta det nu men jag är hungrig, och då äter jag :)

  

HEJDÅXD 

Av Therese Karlsson - 11 mars 2010 11:39

Hade svårt att sova igår kväll. Inte kul. Och hela natten drömde jag massa konsiga drömmar som jag inte längre kommer ihåg .___. Vaknade flera gånger och trodde att jag var kvar i drömmarna... Usch! Plus att jag har sämsta morgonhumöret, jag tycker synd om min hund som fick lida lite imorse. Mentalt alltså, inte fysiskt. hehe.


Sista lektionen idag är matte. Det är helt okej tycker jag. Eftersom att matte är ett av de ämnen som jag faktiskt kan uppskatta ibland :) Fast vi har diagnos... men då får vi sluta när vi är klara och det brukar bara ta runt 20 minuter för mig att bli klar så jag får sluta tidigare än halv tre :) Håll tummarna för att det går bra för mig! Det kan jag behöva ^^


  

Pontus, min hund ^^ Enda bilden jag hade på denna data. Men den duger :)


Rösta i omröstningen som kommer snart också :) Jag måste bara komma på vad det ska vara för något. ^^

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards