ärjagenpotatis?

Alla inlägg under mars 2010

Av Therese Karlsson - 17 mars 2010 13:41

Sitter här hemma framför TVn och kollar på Oprah:) Vad jag har förstått så handlar dagens program om boxaren Mike Tyson och hans karriär och hans relationer till massa olika människor. Inte så intressant eftersom att jag bara har hört hans namn några gånger och inte vet så mycket om honom, bara det att han vann en jävla massa matcher :D Jaja. Tog lite cambilder med Pontus, fast han ville bara bort hela tiden, jag fick tvinga honom att sitta kvar XD


Ser ni hur han bara längtar bort därifrån? XD

 

Jag vet att bilden är ful men detta är vad jag hade på mig idag :) Plus en stor, skön, mysig sjal ^^ HEHEHHEHE

 

De pratar om när han satt i fängelset...

 

Nu ska jag göra en macka, och ja. jag äter hela tiden!!!!

Av Therese Karlsson - 17 mars 2010 09:25

Har håltimme i en timme nu :) Sen har vi svenska. Jag kommer inte ihåg vad vi gör där, så det är ju lite spännande... Nej. Det är säkert något tråkigt, fast jag tycker om min svenska lärare. Hon är snäll, en av de snällaste faktiskt ^^

Ingenting händer här, så jag sitter och väntar på att elsas utvecklingsamtal ska ta slut, så att det kanske händer något! Men man kan ju alltid sitta och glo på alla andra människor som är här och få de att tro att man är dum i huvudet eller nått :) Det brukar vara kul. Man ser liksom att de blir osäkra och inte riktigt vet vart de ska kolla XD Hahaha. Fast det kan jag ju inte sitta och göra i en timme. :)


Inga planer till senare idag, ska fråga min mamma om hon kan följa med mig på stan så att jag kan köpa en tröja sen. Den fanns inte i min storlek förut så jag ske se om den har kommit in i rätt storlek :) Kommer nog även fördriva tiden med att gå en sväng med min vovvis! Fast eftersom att jag har jävligt ont i fötterna från igår så kanske jag inte kan göra det...


Nu ska jag spela spel på min dator så därför avslutar jag då mitt inlägg nu :)

Av Therese Karlsson - 17 mars 2010 07:11

God morgon!

Har precis ätit frukost och ska om typ en halv timme gå till skolan :) Lektionerna idag är kemi, svenska och matte. Helt okej tycker jag. Förutom att onsdagar brukar vara väldigt sega. Jag slutar 12:50 men det känns mycket senare. hehe.


Jag tycker att det ser väldigt tråkigt ut när man inte har några bilder eller någon länk från youtube eller något på bloggen. Därför tycker jag att detta är ett oerhört ointressant inlägg. Hehe ^^

Av Therese Karlsson - 16 mars 2010 18:48

Kom nyss hem från den jävla jobbigaste träningen någonsin! Jag skakar fortfarande i hela kroppen så det är jävligt svårt att skriva här, jag bryr mig inte ifall det är massa stavfel. Vi hade magsparring idag och jag tappade typ andan fem gånger! Jag känner pulsen i fingrarna ;O Somnar nog vid halv nio ikväll eller nått så försök inte få tag på mig efter det!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i min varma gosiga säng.Ska se om min hund vill krypa ner där också. Jag behöver något varma att krama på nu. Men eftersom att han är helt hyper typ hela tiden så tror jag inte att han skulle uppskatta det, men det är värt ett försök!!

Av Therese Karlsson - 16 mars 2010 16:35

Igår när jag och elsa var på stan så stannade vi till vid mcdonalds och köpte cola. Då bestämde vi att vi inte får äta någon hamburgare från max, macdonalds, burger king o.s.v förens på Rix FM Festivalen! Osäker på om jag kommer att klara det, men det är väl bara att inte gå i närheten av såna ställen när man är på stan.. det blir svårt. Men önska mig lycka till ^^


Min boxning börjar om en timme och som vanligt känner jag inte alls för att gå. Ni kanske själva vet hur det känns när man ska gå iväg och träna. Inget sug direkt efter att springa runt och värma upp, inget sug efter att bli svettig och sen efteråt duscha... Men det brukar oftast bli kul när man kommer dit. Man känner sig mycket starkare och snyggare efteråt XD Kanske inte innan man duschat men man känner sig fräschare liksom, iaf när man går på boxning :) Tur att man får gå vilka dagar man vill. Och att det är så himla billigt. Det kostar 200 kr per termin och då kan man gå alla dagar i veckan nästan. BK rapid rekommederar jag att man ska börja på om man ska börja. Det är i gympasalen på stenkumla skolan och på tisdagar mellan 17:30 - 18:30 så är det tjejboxning.


Hehe XD

Av Therese Karlsson - 16 mars 2010 13:22

Bara en lektion kvar nu :) Engelska! Tyvärr är det den tråkigaste lektionen av alla... Det är ett lätt ämne men det är astråkigt. Jaja.


Min mamma ska hämta mig efter skolan idag tror jag! Då ska jag ta något att äta eftersom att jag inte åt någonting till lunch idag nästan. Det var någon form av fiskpinnar med konstiga potatisar och det är jätteäckligt. Hoppas bara att min mage håller sig tyst i en timme! Om inte så får jag väl hosta när den kurrar :( Hehe. Hinner även se på That's 70s show innan boxningen börja :) Kommer nog med ett inlägg innan boxningen, om inte så kommer det ett efter!


PUSS

Av Therese Karlsson - 16 mars 2010 11:27

Det blev ett sent första inlägg idag. Har inte haft tillgång till sånt här på datan idag. Men nu så :) Jag sitter här i skolan och ska om typ en halv timme gå in på SO. Har min nya tröja som jag köpte från H&M igår på mig idag ^^ Jag visste inte att den var så uringad som den är men den är fin!


Ikväll är det boxning :) Vi ska träna teknik idag tror jag, kanske lite sparr också, vi får se hur det blir! Och smart som jag är kom jag ihåg att ta med mig min USB kabel så jag kan lägga in bilder på bloggen snabbt och smidigt :)  Jag kan ju skicka via bluetooth till den här datan men inte till den andra som jag använder. Så det är ju bra:)


Bild från imorse :) Inte världens finaste men ja. Visst har jag långt hår XD

 


Av Therese Karlsson - 15 mars 2010 20:03

Halloj :)

Slog nyss på TVn och till min stora förvåning såg jag att Håkans bar ska börja! Hade inte planerat att se på det men varför inte? Håkan är kul och det är ju fint i Thailand :) Hehe.


Dagen var trevlig och jag hann både se på film och gå på stan :) Trevligt tycker jag! Hoppas bara att dagen imorgon blir lika trevligt. Dock luktar mina händer och nya kläder parfym eftersom att jag och elsa stod och luktade på massor av såna! Ska försöka tvätta bort det så att jag inte ligger och luktar på händerna och glömmer att sova... Men jag fattar aldrig varför jag aldrig hittar någon som jag vill ha. Det är alltid några som luktar lite extra gott, men jag tänker jämt att jag ska köpa nästa gång. Vilken parfym använder ni?


Imorgon är det tisdag och de brukar vara ganska lätta. Förutom att vi har både idrott och 90 minuters SO :( Fast Gitte, min mattelärare, brukar alltid komma typ 20 minuter tidigare så vi har egentligen aldrig 90 minuter, det tycker jag är awesome ^^


Nu ska jag gå och borsta tänderna, och sen krypa ner i min varma säng! Reklamen är snart slut så jag måste skynda mig XD


GOD NATT ^^

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards