ärjagenpotatis?

Alla inlägg under mars 2010

Av Therese Karlsson - 20 mars 2010 17:15

Nu måste jag bara håna mig själv lite XD HAHAHA! Jag skrev förut ett inlägg där jag tyckte att folk kunde länka deras bloggadresser så att jag kunde läsa, helt spontant sådär. Men istället för att få en massa länkar att kolla igenom så var det INGEN som gjorde det! HAHAHA! Jag vet inte om jag ska ta det som en förolämpning att ingen vill att jag ska läsa deras bloggar, eller om folk bara är för kaxiga för att lägga ner 30 sekunder på att länka sig själv ^^ Hehehhe.


Jag hade tänkt länka inlägget så att ni också hade fått skratta lite åt mig men jag hittar inte inlägget ;O Men om ni vill håna mig ännu mer än vad jag själv har gjort (mycket lite -.-) så kan ni ju leta efter det... men eftersom att jag bara har fyra sidor av inlägg än så länge och jag inte hittade den, så tror jag inte att ni kommer göra det heller.

HAHAHAH! Jag fick noll länkar XD Vilken tönt jag är ^^



Av Therese Karlsson - 20 mars 2010 14:45

Hej! ^^ Kom precis hem från stan för en stund sen! Hann inte skriva det imorse men jag drog iväg en sväng. Köpte bara en hårklämma och ett till duschdraperi. Lunchen blev nackos på staffet's! Mums, jag och elsa delade på en tallrik och jag träffade Lisa :) eller jag sa hej och så såg jag en gammal gammal vän. Trevligt. Men vi ville åka hem sen och sa hejdå nedanför min backe.


Vi gjorde även min mammas tårta alldeles nyss, den blev awesome! Har inte smakat men de tårtorna vi gör brukar bli goda :) Jag ♥ tårta! Ni fattar ^^


Jag har fått massor av blåmärken från en linbana som jag och elsa åkte igår :( Ni vet en sån där som man hoppas upp på och glider iväg till andra sidan!? Det finns på vissa lekplatser. Det var jätteroligt men som sagt så är alla roliga videos på elsas mobil och jag orkar inte ta emot en massa sånt på min mobil för då sprängs den nog :O HEHEHE. Men igår när jag skulle hoppa upp på den när plattan som var rund så hamnade den fel och rev mig så nu har jag fetaste blåmärket på insidan av låret :( Fast det var värt det ^^


The cake ^^ Observera min sexiga stjärna i mitten !!!!


Bild från igår när jag väntade på elsa. Fulfulful men den var den bästa XD

Av Therese Karlsson - 20 mars 2010 09:11

God morgon! Sov ni gott i natt? Det gjorde jag :) En drömlös natt är nog något av det skönaste som finns, man slipper alla konstiga tankar och minnen från drömmen efteråt. Skönt :) Och idag blir det tårta!! Min mamma fyllde ju år igår men vi ska äta tårtan idag! Awesome ^^


När jag tittar ut genom fönstret ser jag att det fortfarande ligger kvar en jävla massa snö. Det som skulle behövas nu är ett riktigt spöregn så att snön kan smälta bort, och efter det riktigt mycket sol så att vattnet försvinner! Tycker ni inte också det!? Att snön borde försvinna. Vi har haft tillräkligt med snö denna vinter! :) Fast det gör inget sålänge det bara blir en varm härlig sommar. Hihi.

Nu ska jag äta frukost!

Av Therese Karlsson - 19 mars 2010 22:45

Hej! Sitter här och försöker redigera lite bilder, det går väl sådär... Men det gör inget. Jag lider inte direkt av att inte kunna göra bilder snyggare, de blir som de blir bara :) Men jag skulle verkligen vilja vara bra på att redigera och fixa bilder! Men eftersom att jag knappt kan ta bilder med en kamera så är det väl inte så nödvändigt att lära sig det för tillfället ^^ hehehehe!


Klockan börjar ju vandra iväg nu, inte sovdags än men kanske dags att sätta på en film :) Jag vet inte, men något sånt känns som ett alternativ. Men nu ska jag gå upp till antingen mitt rum, eller den stora sköna soffan och titta på TV med min fina godispåse från ICA :) Jag vet att ni blir avundsjuka på mig nu ^^


Sov gott nu fina människor :)

Av Therese Karlsson - 19 mars 2010 19:56

Halloj :) Kom nyss in från en liten kul kväll med elsa! Vi tog bussen till bäckby sen gick vi till en lekparkt och åkte på en sån där linbana! Det var jättekul ^^ Fast de roliga videorna är på elsas mobil så jag har de inte... Sen gick vi till råby centrum, och sen hem :) Elsa skulle visst äta så vi fick skynda oss .___. Och nu är jag hemma och har just ätit upp en liten bit hemmagjord pizza :) Det var gott men jag var inte så hungrig, åt inte alls mycket. Men jag får proppa i mig en massa mat imorgon!! Hehehe. Fast när jag kom hem trodde jag att jag hade tappat min 50lapp ;O Fast sen kollade jag i min ficka och då låg den där XD


Hahahah! Lite tidigare här så skulle vi sätta upp min mammas present från moi!! Duschdraperiet :D Och då upptäckte jag att det var exakt lika många hål som man hänger upp draperiet i på både de gamla och det nya. Och det blev inga krokar över i taket heller ;O Är det liksom någon som har betsämt hur många krokar det ska vara på ett duschdraperi, och i så fall... vem? För asså det gamla draperiet är riktigt gammalt, och det nya är från typ en vecka sen! Är det alltid ett bestämt antal krokar jämt? eller var detta bara ett sammanträffande? Hehe, rolig fundering där.


Eftersom att jag kom in ganska tidigt idag så får jag väl även gå och lägga mig tidigt också, så att man är pigg imorgon. Fast jag fattar aldrig varför typ alla måste hem så tidigt. Ingen kan vara längre än till åtta någon dag! Men det kanske blir bättre på sommaren när det blir lite varmare och folk faktiskt kan NJUTA av att vara ute :) Heheheh.


Bild från idag, lite tråkig kanske men det var den ända jag hade XD

Av Therese Karlsson - 19 mars 2010 16:00

Idag är det en väldigt speciell dag! Det är min mammas födelsedag!!! Min present till henne var ett vackert duschdraperi med bananer på XD


GRATTIS MAMMA! Jag älskar dig :) ♥

 


(Hade tänkt börja dagen med detta inlägg men jag glömde :( )

Av Therese Karlsson - 19 mars 2010 14:49

Sitter i min soffa brevid elsa och kollar på Vänner nu :) Trevligt! Ingen större konsversation pågår... men det gör inget. Vi kan kommunicera genom tankar XD Nej men vi lyssnar även på musik så det är faktiskt lite svårt att prata. men jaja. Dagen var helt okej :) På slöjden gifte sig mitt och elsas skelettpar och vi gjorde armband av ull. Jag vet att det låter skumt men de blev fina! Jag kommer göra massor av såna och ha på mig varje dag! Då blir jag fin. :)


Det är fredag idag!! Jag vill bara berätta en sak som jag tycker är kul. Jag använder min mobil som väckarklocka, och på frdagar så har jag OLWs fredagsmys låt som signal^^ Det är skönt att vakna till den för den är typ lugn i börjanXD HEhehehehe. Vet inte om det kommer hända någon mer sen idag, tror att jag kommer vara med elsa hela tiden, och det är asbra ju :) Vi ska äta hemmagjord pizza ikväll! Mums! Brukar inte tycka om det men nu var det jättelänge sen vi åt det och då kanske det är gott igen! heheh ^^

Elsa in action ^^

 


Det vackra brudparet :)

Av Therese Karlsson - 19 mars 2010 09:16

God morgon mina vänner :) Tänkte lägga upp ett litet videoklipp på min vän men hon ville inte det ;( Så jag la inte upp den. Tråkigt, men den var inte så kul ändå! Ska snart ha slöjd, det är kul eftersom att det ända jag har kvar är att sy fast hatten på gubben, om ni bläddrar tillbaka typ en sida så hittar ni en bild på den XD Idag har jag för övrigt utsläppt hår, ovanligt, eftersom att jag bara har uppsatt hår för tillfället i skolan. Jag kan inte riktigt förstå hur jag kunde ha så mycket utsläppt förut... Fast snart är det ju sommar och då ska jag ha uppsatt varje dag ^^


På varje söndag framöver kommer jag att skriva om ett band, nytt varje vecka. Då kommer det även komma upp en playlist med de. Och när den har legat här i fem veckor kommer den försvinna, så att det inte är typ 20 playlist har till slut XD Så om ca fyra veckor kommer bigbang försvinna^^ Även den blandade kommer nog försvinna om ett tag, även den tar ju plats liksom. Slänger då in en liten låt med 2NE1. Typ den kvinnliga motsvarigheten till bigbang eller nått XD Jag själv tycker inte att de är särskilt bra men det går att lyssna på de:)


2NE1 - I don't care

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards