ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Therese Karlsson - 11 april 2010 20:02

Hej! Kom nyss in från en liten promenad med Lina :) Vi gick till en lekplats och gungade men några ungar! Jättetrevligt! Jag har även hunnit duscha så nu är jag fräsch igen. Skola imorgon, inte så kul. Men man får ta sig igenom det bara och bli smart :) Hehe.


Ännu ett till tråkigt kort inlägg men vad ska jag göra? Tyvärr...

Av Therese Karlsson - 11 april 2010 17:30

Nu är pontus hos farmor och farfar. Kom nyss på att han fyller 7 år i maj! Han börjar ju bli gammal. Får komma ihåg och köpa ett litet gossedjur eller något sånt åt honom ^^


Ska nog göra läxa nu, sen kanske lite gitarr. Jag vet inte om jag har skrivit det tidigare men jag kan inte göra viktiga saker på lovet! Jag skjuter upp det hela tiden och helt plötsligt är lovet slut... så jag har inte spelat gitarr en enda gång under lovet. Åååh, vad dum jag är. Men jag ska ta tag i det nu när skolan börjar. Då blir det lite lättare att komma in i rutinerna, eller hur? Jag gillar rutiner :) Det är en anledning till varför jag inte har någonting att skriva här så inläggen blir bara korta och tråkiga, det märks på statistiken ska jag säga XD haha


Bild från 2008 på lillskiten ^^ så fort tiden går! HAHA

Av Therese Karlsson - 11 april 2010 15:12

Idag blir det inget band, det blir en trubadur. Eller vad man nu ska kalla honom. Björn Rosenström! Jag tror att i stort sett alla har hört åtminstone en låt av honom. Första gången jag hörde honom så var jag riktigt liten, jag kunde inte riktigt uppskatta vad jag hörde (HAHA?) men nu i efterhand så tycker jag att det faktiskt är riktigt bra. Med roliga texter och bra melodier så tröttnar man inte på hans musik. Hehe.


Björn Rosenström - Glenn (Jag hittade ingen bra version så denna låt finns inte med på spellistan)


Björn Rosenström - Lurad


Björn Rosenström - Flourtanten


Nu försvinner Bigbangs playlist. Nu behöver ingen undra vart den tar vägen 

Av Therese Karlsson - 11 april 2010 14:29

Goddag :) Tro inte att jag har glömt Veckans band XD haha. Det har jag inte, men jag ska åka iväg till något ställe nu så jag hinner inte fixa det just nu. Såg nyss klart på en film, Changeling. Asbra. lunchen idag bestod av nachos :) Sååååå gott!!


snabbinlägg. hehe. Jaja , hejdå ^^

Av Therese Karlsson - 11 april 2010 11:08

God morgon! Jag är riktigt trött just nu även fast jag sovit oavbrutet i ca. 10 timmar. Skola imorgon :S Både kul och tråkigt. Drömde om skolan inatt, det var inte så kul. Hemska drömmar om skolan D; Jobbigt. Hehehe. Nu måste jag borsta tänderna, sen fixa mig och sen åka och kolla på systemkamera :) Kommer nog inte köpa förens om kanske två-tre månader eftersom att jag inte har råd än, men det är bra att vara förbered så att man vet vad som finns :)


Barca vann igår ^^ Awesome!! Lite känsla har man ju iaf för sånt här! HAHA!!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards