ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Therese Karlsson - 26 april 2010 18:15

OHYEAH! Jag äger på matte! Jag gjorde läxan på tio minuter :O FYFAN vad jag äger. Vet dock inte om det är rätt. Fast det är det nog. Ska nog rätta för säkerhetsskull XD


Nu blir det dusch, sen TV ^^ Vilka awesome planer! Eller hur!?

Nu är den jobbigaste dagen på hela veckan över. Så då är det bara fyra dagar kvar. Fast ni har studiedag på onsdag :) Så då blir det typ bara tre dagar kvar! Tre skoldagar alltså! SKKÖÖÖÖNTTT! Och stackars Elin kommer vara sjuk imorgon också, på torsdag får hon börja alltså. Duktigt att bli sjuk precis när man ska börja i ny skola XD Eller hur!? Fast det ska bli kul att hon ska börja :) Jättekul faktiskt!! HEHE! ^^

 

Visst har jag en fin rubrik? ^^


HEJDÅ

Av Therese Karlsson - 26 april 2010 16:45

Mors! Är hemma nu :) SKÖÖÖNT! Profilen var tråkig, satt bara. Gjorde inte ett skit. Jaja. Åkte till erikslund och köpte lite grejsomojser med min mamma. Blev rätt nöjd, hhee! Det blev en jacka och ett par mysbyxor från intersport :) Det jag var ute efter... Jackan köpte jag eftersom att vi ska börja ha utegympa på skolan så ifall det är kallt så är det ju bra att ha något att sätt på sig :) Eller hur!?


Måste göra läxa idag. Engelska och matte. När jag gick på hammarby gjorde jag alltid alla läxor första dagen så att jag skulle vara klar med det, men nu när jag har börjat på nybygge gör jag allting sista dagen. Kanske inte så smart, men jag vet inte varför. Det bara blidde så XD HEEHEH

 

Ful bild, ja du jag vet. Men ni ser ju hur den ser ut iaf. 450 kr för både "jackan" och byxorna. Billigt, I like ^^

Av Therese Karlsson - 26 april 2010 11:25

Gissa vad! Internet funkar! Så nu kan jag skriva :) Vi hade fysikprov på morgonen ju. Det gick nog sådär... Kunde inte svaret alls på vissa frågor. Tråkigt... Just nu sitter jag och Elsa och spelar Robot Unicorn Attack! SÅÅÅ JÄVLA BRA! Mitt high score är 104984 ^^ Visst är jag grym!? HAHA!

 

Lunchen var äcklig igen... Hatar skolmaten. Ska snart in på SO. Nutidskryss. Det ska bli trevligt, fast det är ganska tråkigt... HEHEHE! Snart är det majbrasa ^^

 

Har inget mer att skriva just nu :) HEJDÅ!

Av Therese Karlsson - 26 april 2010 07:25

Godmorgon :) Slänger inte ett litet snabbinlägg innan jag drar iväg till skolan. Hade inte tänkt skriva nu på morgonen men ifall internet inte funkar på skolan så kommer jag inte skriva förens vid fyra. Så ja. Sitter och väntar på Elsa just nu så att vi kan gå till skolan. Trevligt. När jag har slutat så tror jag att min mamma och jag skulle åka iväg och köpa lite viktiga grejor. Visar när jag kommer hem om jag hittade vad jag skulle ha ^^ Okej! Så får det bli!


HEJDÅ :)

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards