ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Therese Karlsson - 13 april 2010 19:30

Hejsan på er :) Det gick inte alls bra att spela gitarr, jag fattade ingenting av vad som stod i boken :( Men jag kunde spela vissa låtar, okej det lät kanske inte helt rätt men jag kunde ackorden sen innan så det var inte så svårt. Men jag får väl kolla på dvdn som följde med så då kanske jag fattar lite mer, får hoppas på det helt enkelt :)


Idag i skolan blev jag påmind om en grej som jag elsa har planerat att göra i sommar. Jag hade nästan helt glömt bort det, men sen kom jag på det och det blev lite komsikt sådär. Men ja, till saken... Vi ska lära oss åka skateboard XD Min bror har en gammal som vi nog får låna.  HAHA XD Jag undrar hur många ben jag kommer bryta denna sommar... hehe. Men det blir nog kul ^^ Om det är någon som är bra på att åka så kan den väl ge lite tips? HEHE, asså bara för att underlätta det lite för mig och elsa. Det skulle uppskattas... HAHAH!


Har ingen bra bild för tillfället men eftersom att det är sååå jävla tomt här just nu så bjuder jag på denna :) hehe Asgammal, kommer inte ens ihåg när jag tog den

Av Therese Karlsson - 13 april 2010 17:00

Jo, nu är det så att jag har skjutit upp mitt gitarrspelande typ en vecka... så nu ska jag skärpa till mig och ta mig upp för trappen och spela :) Visst är jag duktigt!? Kommer inte heller på någon viktig läxa så jag hinner även duscha efter och kaaansskee vara med någon ^^ Jättekul! Det är bra om man gör saker tidigt så att det inte blir så att man bara struntar i det tillslut. Det är en grej jag borde tänka på... hehe. Men det blir nog mycket lättare nu när min pappa har köpt en gitarrbok åt mig.


Vädret är fantastiskt! ^^

Det börjar bli lite kallare nu eftersom att det börjar bli kväll men det är ändå ganska varmt! Jag tycker att alla datanördar(inklusive mig själv) borde stänga av datorn och gå ut i solen istället :) Jag kommer inte göra det men jag hade gjort det om jag hade känt för det XD HEHEHE!

 

 

Av Therese Karlsson - 13 april 2010 14:53

Hej! Idag och igår har det ju varit väldigt fint väder, så jag gick hem idag :) Det blåser ju lite men det är inte så att man går och fryser. Tänkte svänga in på livsmedel och köpa något, men det blev inte så. Ångrar mig lite nu i efterhand. Jag hade nog velat köpa något ändå... Men man kan se det positivt istället! Jag sparade en tjuga på det ^^ Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem, hon borde vara hemma nu men hon kanske är och handlar eller något? Facebook är en sida jag är inne på, hehe. Lite trevligt sådär.


Nu ska jag ta en macka :) Hejdå på er!!

Av Therese Karlsson - 13 april 2010 11:24

Hejsan :) Har precis ätit lunch med Elsa, amanda och maria :) Innan det var det gympa och det var lite kul, förutom när ingen kunde hoppa hopprep :S HEHE! Snart ska vi ha SO, 90 minuter. Jobbigt...


Jag saknar min hund lite. Det känns så tomt utan honom, min lilla skit... hehe XD Men det är bättre om han inte är hemma när de där byggarna håller på med badrummet så att han inte springer omkring och skäller på dem. Då går det ju fortare. Och vi har fått en pappermattgrej som går som en gång hela vägen från ytterdörren, uppför trappan och in i badrummet. Det ser lite skumt ut faktiskt. Hehe. Men det komemr nog bli bra :)


Nu vill elsa ha datorn så jag måste sluta :) HEJDÅ

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards