ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Therese Karlsson - 1 april 2010 20:27

Åt nyss lite mat :) Kebab med pomfrits. Jättegott! Nu kollar jag på Sveriges väsrsta bilförare på tv4 med min pappa! Fattar inte hur dumma människor faktiskt kan vara XD "GASA! GASA!" Haha ^^ Funderade ett tag på att cykla till ICA och köpa godis men det är för jobbigt. Är trött nu, förstår ni. Får väl fylla detta sug efter socker med dricka :) Så får det bli!


Gitarr är jättekul har jag upptäckt ^^ Får jätteont i fingrarna men det är kul när man hör vilket låt det är man spelar! Hehe. Måste förstås träna mycket mer men det blir bättre och bättre!


Veckan efter påsklovet ska vi renovera vårt badrum så imorgon ska min kusin och anders komma och hjälpa min pappa med att "förbereda" De ska ta bort duschen och tapeten och så.


Hejdå^^

Av Therese Karlsson - 1 april 2010 16:13

Tog nyss bort min konto på bdb... tröttnat på sidan helt enkelt. Lägger liksom aldrig in bilder så det var ju lika bra :) Håll mig uppdaterad på andra sätt nu människor som jag känner. Hehe.


Har tråkigt eftersom att jag sitter här själv nu. Känner för att vara med någon men vet inte vem D; Fast jag är hungrig. Ska ta lite digestivekex med ost :) Mums! Sen ska jag spela gitarr. Hehe ^^ Hejdå

Av Therese Karlsson - 1 april 2010 14:11

Jag är lycklig! För nu är det ingen skola på en hel vecka! ;D WOOHOOO! ^^

Har lite kemi att plugga och spanska, men det tar jag i slutet av veckan! Idag på skolan så var det påskrock. Det var kul att kolla för jag kände några ^^ Killarna som spelade backyard babies låt Minus Celsius var grymma! Även de som spelade den där Dear Mr President med P!nk. :) På gympan var det typ brännboll inomhus. Det var kul för jag varvade! Haha! Jaja. Slänger inte en låt bara för att den var så jävla bra ^^ Hehe


Backyard babies - Minus Celsius

Av Therese Karlsson - 1 april 2010 12:46

Hej! Har suttit och spelat Worlds hardest game hela dagen så jag har glömt att blogga :S HEHE! Fast jag har kommit till bana 23/30 så jag är ganska nöjd ändå! Ska ha spanska nu så jag hinner inte skriva mer ^^ Hejdå :)


  

Av Therese Karlsson - 1 april 2010 06:48

God morgon! Förlåt för att jag inte skrev fler inlägg igår, jag hade tänkt göra det men internet la av och jag kunde inte skriva... Om jag skulle sluta skriva under veckan så är det för samma anledning. Våran internet grej är helt cp och lägger liksom av ibland, tyvärr. Hehe


Fixade ju en header igår :) Min första! Den är inte helt perfekt för den är gjorde i paint XD Jag har ju inte photoshop eller något sånt redigeringsprogram, men paint duger för mig :) Jag tycker den blev fin!


Sista dagen i skolan idag! Plus att vi inte har någon matte så vi får sluta en timme tidigare ^^ Yey! JAja, återkommer senare:)

 

HEJDÅ

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards