ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Therese Karlsson - 6 april 2010 20:04

Johnny Cash FTW!

 

Johnny Cash - Ring of fire

Av Therese Karlsson - 6 april 2010 14:53

Hej :) Kom hem för en stund sen. Det blev två nya jeans och jag är glad för det. Orkar inte ta kort på de... men de var fina. Ett par ljusa och ett par som var lite mörkare. 798 kr sammanlagt kostade de ^^ Vilket kap!


Tidigare idag plockade jag fram min pappas gamla jeansjacka. Jag fick den förra året och använde den flitigt :) hehe. Funderar på att börja använda den igen faktiskt... vet dock inte om den är för stor, kanske. Vi får se. Hehe



framifrån

 

bakifrån (misslyckat försök till en sån "modebild" hahahahahaha)

 

Jag tycker den är cool ^^ Borde jag använda den igen eller är den för stor? Vet inte om det syns men det är ett STORT hål på ena armen... hehe. Jaja^^

Av Therese Karlsson - 6 april 2010 12:58

Åt god lunch idag :) Frukter och mackor! Mums. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att vi kan åka och köpa byxor ^^


En grej jag har konstaterat när jag är ute och går med min hund är att folk glor jävligt mycket ;O Jag vet inte om det är för att alla människor verkar typ hata hundar, eller om det är för att de bara känner för att glo på mig!? Hehe. Hinner iaf inte skriva mer nu.


Men jag måste bara säga en grej. Vår hemtelefon funkar inte. Så om någon vill nå mig så ring på mobilen! hehe


Ha de

Av Therese Karlsson - 6 april 2010 10:36

Hej ;) Idag tror jag att det blir mycket bättre väder än igår! Jättebra. Kommer vara själv hemma hela dagen, tråkigt. Men jag ska försöka ta mig ut och göra något. Vi får se. Men det känns ändå som om dagen inte riktigt kommer bli så bra som jag vill. Mina byxor sprack nämligen imorse -.- Jag lekte med min hund och så ssshhrrraaddd. Och så var de sönder. Så nu måste jag iväg och köpa nya jeans också. Gud vad jobbigt.. Jag får fråga mamma om vi kan åka iväg någonstan och köpa när hon slutar jobbet, för jag orkar inte ta mig ner på stan själv idag. hehe.


Har blivit lite dåligt med gitarrspelandet de senaste dagarna, men det är mycket svårare för mig att göra det på lovet. Jag vet att det känns som om det är lättare då för då har man hela dagen på sig, men det är tvärtom för mig. Jag kan inte förklara varför men jag blir så jävla lat på loven, iaf på påsklov och sportlov och såna lov. inte på typ sommarlovet Xd hehe.

 

HEJDÅ

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards