ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Therese Karlsson - 17 april 2010 21:30

Västerås gick vidare i körslaget! Awesome! Då blir det att kolla nästa vecka också då. Hoppas att de kommer till finalen och vinner hela skiten ^^ Det skulle vara lite trevligt faktiskt. Nu ska jag ta lite bullar och mjölk och titta på A Mighty heart med Angelina Jolie på tv4 :) En trevligt kväll om du frågar mig. Lite ohändelserikt kanske. Men skönt. haha! Jaja, detta blir även det sista inlägget eftersom att jag antagligen kommer vara för trött för att skriva sen. Så Godnatt och Sov gott ^^

Av Therese Karlsson - 17 april 2010 17:14

Rönnby, sm-vinnare i innebandy, damer. Som vi alla vet så ligger rönnby i västerås och det är ballt! HAAH! Just nu håller finalen mellan Täby och Storvreta på (herrar) :) Kollar inte så mycket, men Storvreta leder nu efter andra perioden. Hejar inte direkt på någon men jaja.


Valde ut två av min brors tröjor som jag ville ha :) Kommer nog inte ha de i skolan och så men jag kommer nog använda de hemma. Min mamma har även lappat mina trasiga byxor :) Jättekul! Blev väldigt fult tycker jag eftersom att den där jävla lappen är asljus medans mina byxor är mörka, och hålet är liksom på insidan av låret... fult. Men tack säger vi ändå!

 

Random bild på en av tröjorna. Mina ben ser skumma ut men jaja. Vet inte om man ser att den är v-ringad, fult... hehehehe XD Men jag gillar den!

Av Therese Karlsson - 17 april 2010 13:30

OMG! Det är fan det bästa spelet någon människa någonsin kommit på. Tackar Klara som presenterade spelet för mig XD hehehe! Robot unicorn attack, mitt highscore är 50884! Det ni. HAHA! Satt hela kvällen igår och spelade det. Musiken i bakgrunden är jävligt grym också XD

Länk:

http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html


  

Av Therese Karlsson - 17 april 2010 09:51

God morgon :) Gick upp nio idag, jävligt tidigt för att vara jag på en lördag. Ska nog snart äta frulle och sen prova lite kläder som min bror har växt ut XD HAAH! Asså de är snygga så varför inte prova? Bättre än att slänga bort ^^ Tror inte att jag kommer hitta något, men jaja. Inga planer för idag, ska kanske åka till elgiganten igen och kolla lite mer nogrannare på kameror. Kommer nog inte köpa idag för jag vill ju gärna ha en del pengar kvar att röra mig runt på. Att vara helt pank käns lite fel faktiskt... haha! Gillar inte känslan att inte kunna göra någonting, så vi väntar nog.


Ser på animal planet just nu, eller ja, det står på. Kollar inte så mycket. Det är en reklam om jättefula hundar och asstora marsvin och så. Fast de är söta ^^


Jaja, nu börjar jag bli riktigt hungrig! Ha en bra dag!



Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards