ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Therese Karlsson - 28 april 2010 17:08

Vilken dag ^^ Askul. Var ju med Elsa och Elin, hade tänkt uppdatera en gång men jag hade inte tillgång till någon dator. Jaja, vi hade det sååå awesome. Särskilt när vi spelade Mario Kart! Jag är bättre än elsa. BURN ^^ Sen ska jag äta tacos. mums


Hinner inte skriva mer nu för jag måste göra läxa :S VÄRLDENS DÅLIGASTE UPPDATERING idag men så är det ibland...


  

Av Therese Karlsson - 28 april 2010 09:09

Godmorgon :) Uppe "tidigt" idag. Har ju studiedag men de där byggarna kom vid sju och jag kunde inte sova. Jobbigt. Men ja, som jag skrev igår så är det väl bra att man inte sover bort hela dagen ^^ Ska ju vara med Elin och Elsa sen, fast först måste jag fixa mig. Har bara tvättat mig och satt på mig kläder. Sen bär det av till Elin! WOHO!


Ikväll måste jag fixa klart SO uppgiften jag gjorde igår. Jag ska se till att de i min grupp älskar mig efter det, för annars skulle vi inte bli klara. Visst är jag snäll som jobbar hemma!? JAA! Fyfan vilken bra människa jag är XD

 

Nu hinner jag inte skriva något mer för jag ska smink mig och blablabla ^^ HEJDÅ

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards