ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Therese Karlsson - 3 april 2010 21:36

Inatt kommer jag sova skönare än vad jag gjort på länge. Jag kommer skratta i smönen, drömma fantastiska drömmar och snarka HÖGT! Anledning? Jo, min bror, min mamma och min pappa ska upp vid typ tre inatt för att skjutsa min bror och hans kompis till Arlanda! Jag är den enda som får sova hur länge jag vill. HAHA! Och ja jag tycker det är kul eftersom att jag skrattar åt andra människor som måste gå upp mitt i natten för att göra något. ååh så skönt jag kommer sova inatt ^^ i've got a feeling, that tonight's gonna be a good night!


God natt & Sov gott ^^

Av Therese Karlsson - 3 april 2010 19:30

Körslaget blir det ikväll :) Har tidigare tyckt att det är ett riktigt tråkigt program, men nu är ju en Västerås kör med! Och jag som själv bor i västerås hejar ju på de då. Och sen så är ju kalle moraeus med ^^ Bättre blir det ju liksom inte... hehe. Ska äta efterrätten när jag kollar. Jag skrev ju om den och den passar lika bra som tilltugg som efterrätt kom jag på. Det är första gången jag gjorde den men jag tror det blev bra! Får hoppas på det :)


Imorgon blir det veckans band :) Har ännu inte bestämt mig för vilket jag ska välja, men jag kommer säkert på något. Tips på band/artister uppskattas också! Skicka mail till Therese021@hotmail.com Länkar även ifall det önskas. Hehe!

Av Therese Karlsson - 3 april 2010 16:05

Hejsan :) Blev just klar med efterrätten! Vi brukar inte ha några större påsktraditioner, sorgligt nog, så jag fick liva upp det lite ^^ En super duper lätt efterrätt då man bara behöver frukt, strössel och choklad. Jättelätt.


Man kan välja vilka frukter man vill, jag tog banan, äpple, apelsin och mango. Hade även tänk använda kiwi, ananas och vindruvor men det blev för mycket. Hehe. Man skär upp frukterna i tärningar, mina blev lite små men man får prova sig fram. Sen smälter man chokladen, man kan välja lite själv vad man tycker om där också, men det ska vara blockchoklad iaf :) Man sätter på fruktbitarna på tandpetare, sen doppar man ungefär hälften i chokladen, efter det strör man på strössel ev. kokos. Man låter det stelna och så är det klart :) Jättelätt och jättegott!


Mums mums ^^


 

Mitt fiiiina gamla påskägg som min mamma rotade fram :) Har godis i det fortfarande ^^


Hehe ?

Av Therese Karlsson - 3 april 2010 11:52

Mina föräldrar har åkt iväg någonstan så jag gick ut på vår tomt med min hund och sparkade fotboll ^^ Haha, fast sen gick det förbi några hammarbybarn som stannade och glodde så jag gick in... hehe. Aldrig kul med för mycket uppmärksamhet... nej jag skoja. Men de är konstiga. Nu ska jag borsta tänderna och pumpa bollen seh går jag ut igen! Hejdå!!


Pontus med sin apa! Egentligen ska den ha byxor men han har tagit av honom de XD HAHAHAH

 


Av Therese Karlsson - 3 april 2010 09:44

Glad påsk! Vilken dag är det egentligen man ska säga det på? Det finns ju liksom skärtorsdag, långfredag, påskdagen o.s.v ViIlken dag är det? Hehehe. Jag säger det idag iaf^^ Glad påsk :)


Har precis kommit ut ur duschen. Jätteskönt, ska äta frukost snart så att jag kan göra mig lite iordning. Jag kan typ inte göra mig iordning om jag inte har ätit frukost innan. Vet inte varför men jag antar att det är bra :) Hehe! Min skoldata gick typ sönder igår :( Inte kul alls faktiskt. Ska lämna in den på tisdag hos de där tillverkarna eller vad det nu är, och hoppas att inget har försvunnit. Vilket är ganska sannolikt, att det har försvunnit alltså. Usch, ångest :( Då kommer alla mina anteckningar att vara borta ju. Åhnej! Tyck synd om mig!! Hehe.


Jaja, dagen blir nog ganska lugn idag också. Har ju inga planer alls för detta lov. Är lite bitter eftersom att Elsa är i Thailand och min bror ska åka till Frankrike imorgon -.- Visst, kul för de! Men jag då? Hehe! Ska jag sitta här i kalla sverige och tråka eller? Trååååkigt. Nej men jag får väl höra av mig till någon! Men nu är det så att jag har aldrig gillat att prata i telefon, vilket gör det oerhört svårt att liksom få tag på någon. Eller hur!? Men jag ska ringa någon under veckan. Vet redan vem men jag orkar inte idag... hehe! Jaja. Ha det så bra idag :)

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards