ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Therese Karlsson - 27 april 2010 19:36

Kom nyss in :) Har varit lite med Lina! Vi hade det sååå trevligt, må jag säga. Det är kul att leka ninja XD HEHEHE! Har ju studiedag imorgon så det blir väl lite senare idag. Men inte för sent eftersom att byggarna kommer imorgon. Men jag får väl stänga dörren och sätta på musik i öronen så kanske det går ändå, eller hur!? Och så ska jag ju vara med Elsa och Elin imorgon så får ju inte sova bort hela dagen!


Snart blir det South Park på TV, fast jag ska se på Ugly betty ^^ Ska nog fixa mig lite mackor till det. Alltid trevligt. Fast vi får se. :) Slänger in en liten låt på det då.


Snoop Dog - Drop it like it's hot (vet inte om jag har länkat den förut, men den är grym ^^)

Musik · TV
Av Therese Karlsson - 27 april 2010 16:59

Sådär ja. Äntligen tid att få slappna av lite, men det kommer inte vara länge... JAJA! Hur som helst. Har inte kunnat blogga förens nu för jag har varit lite upptagen med en läxa. Eller det är inte läxa men jag fick jobba hemma för min grupp var inte klar :S Men nu är jag nästan klar och det ser bra ut! I skolan hade vi brandövning. Först fattade jag inte för alla människor skrek, fast sen hörde jag någon som skrek "BRANDALARM" Och så förstod jag XD


Drack Oboy när jag kom hem ^^ Med lite mackor och en bulle, det var jättegott! Eller ja... tillräckligt gott!


Hinner inte skriva mer nu :) HEJDÅ 

Av Therese Karlsson - 27 april 2010 11:28

Hejsan! Sitter i skolan nu. Har precis varit och ätit lunch ;) Innan det var det konditionsträning på gympan. Det var ganska tråkigt men att fota blommor är alltid kul! HEHEHEH XD Kommer inte på något intressant att skriva just nu, men ni får en fin liten bild iaf ^^ HIHIHI! Ska snart in på SO förresten, och nej jag är inte så bra på att stava... hehe


IIHSaisdhadhla

  

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards