ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Therese Karlsson - 23 april 2010 23:00

Det finns inget att se på TV :( Funderar på att sätta på en film. Men jag vet inte, vill inte lägga mig för sent... fast jag ska nog göra det. Måste ju inte se klart på hela :) Jag har ju sett den förut så om jag missar lite så gör det inget!


The Empress är filmen jag pratar om. En av de bästa filmerna i hela världen, nej jag överdriver inte!!! Ja, så får det nog bli. På söndag ska jag se på de andra fantastiskr filmerna med min mamma ^^ Fast jag vill se en nu... hm. Men jag ska ju se The Empress...! Men ååh. Nu vet jag inte. Men jaja. Hoppas ni får en trevligt natt :)


Sov gott!

Av Therese Karlsson - 23 april 2010 20:11

Nu har jag sett på två filmer :) Texas Chainsaw Massacre och Hellraiser. Har ju redan sett hellraiser men det är fan grym! Så jävla sugig men ändå awesome liksom XD Haha! Nu har vi även tjockat till oss en del så det blir nog ingen bra bikinisäsong för mig i år XD NEJ JAG SKOJA HAHAH! Ja, jag tycker att jag själv är rolig! Nu kollar vi på talang, det är trevligt. Mycket naket må jag säga... ja. Efter det blir det Modern family ^^ Såg det förra veckan och ja, det knäcker :)


HEHHEHEHE! Jaja, snart blir det nog också sms roulette XD HAHA Be ready ^^


Dont take the rubrik så seriöst ^^ Okej?

Film :) · TV
Av Therese Karlsson - 23 april 2010 14:52

HEJSAN :) Har inte hunnit skriva något idag eftersom att internet på skolan inte fungerar :O Nu har jag och elsa iaf kommit tillbaka från culturen (stav?) Yes! Vi lyssnade lite på en författare, det var jättetråkigt... men vi satt ändå kvar. Där såg jag även en som går på min teater, eller jag går ju inte längre men jag tror han fortfarande går där. Påvägen dit tog vi lite turistbilder! De blev fina, men jag blev inte så fin så ni får inte se de XD HAHAH! Vi kom dit typ en timme för tidigt så vi satt på en bänk utanför ett hus och solade lite XD HAHA!


Nu har vi iaf kommit hem. Vi ska se på film snart :) Texas Chainsaw Massacre. Den äldsta från 1974 ^^ Jag har ju sett den nya versionen men det är ju kul att ha sett den gamla också! HEHE! Eller hur!? Nu ska jag och elsa gå iväg till mathörnan och köpa chips, diåå och filmjölk :) DET NI

En bild :) Slänger även in en liten låt som passar till idag XD


Amanda, Elsa och JAG! Visste är vi coola XD

 

Ice Cube - It was a good day ^^

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards