ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Therese Karlsson - 5 april 2010 23:04

Jag är lite lycklig nu för jag har suttit i nästan exakt en timme och letat efter en låt jag hade på min första mp3 spelare, jag tror jag var typ 7 - 8 år ? jag vet inte. Jag älskade den och kunde den nästan utantill XD Jag kommer ihåg att jag brukade sjunga den när jag gick till skolan. Jag var ju inte alls bra på engelska så jag sjöng bara massa konstiga ord Xd HAHA! Jaja här kommer den iaf :)


Flipsyde - Trumpets

Jag vet att man inte ser hela klippet men det går typ inte att få det mindre Oo'


Nu ska jag gå in i mitt rum och se på TV ^^ God natt

Av Therese Karlsson - 5 april 2010 18:15

Jag saknar Elsa :( Hon har varit i thailand i snart en vecka och kommer vara där i typ en vecka till. Jag är ensam utan henne ;O Bäst för henne att hon köper en present till mig, så mycket jag får lida när hon är borta XD Nej jag skoja. Men hon är ju hemma igen efter lovet. Det är bra :)

 



Känner för att vara lite nyttig nu :) Ska nog gå ner och äta lite mango och ananas och sånt. tyvärr får ni inte smaka HAHA! nej jag skoja igen... hehe ? Inläggen är tråkiga eftersom att jag inte har något att skriva. Men jag ska se till att jag gör något imorgon så att någonting händer. Okej? Vi säger så. Hejdå :)

Av Therese Karlsson - 5 april 2010 15:56

Förlåt för dålig uppdatering, men jag mår inge bra och har inget att skriva. Mår illa och hostar -.- Hatar att vara sjuk, vill inte bli det igen... inte på lovet. Men jag tror inte att jag blir det. Får dricka mycket vatten och sova. Då blir det nog bra :)


Kollar på Made just nu på MTV :) Efter börjar My super sweet 16. Hatar det programmet men det är ändå kul att kolla ^^ Hehe. Har inget mer att skriva så slänger in en lite låt här under :) hehe


D.A.D - Laught and a half

Av Therese Karlsson - 5 april 2010 12:07

Snö... nu? Jag börjar påriktigt bli frustrerad nu. Och inte är det varmt heller, för då skulle det inte snöa. AAAH!


Jaja, sovit gott? Det har jag iaf. Fast inte efter kl. 8. För då gick jag på toa och upptäckte att det snöade -.- Åt mackor till frukost. Det var gott. Kuddmackor ^^ Jag kommer ihåg när jag åt det på dagis och alla sa att det var konstig att jag kunde äta kuddar(?) Jag tror det heter rutmackor på riktigt... men det var gott iaf :) Och igår kväll innan jag gick och la mig så upptäckte jag att mina favoritstrumpor är sönder. Jättetråkigt :( Ett STORT hål på hälen. Men vad kan man göra? slänga de...


Och så vill jag säga Grattis till Jennifer Tallqvist som fyller 14 år idag ^^ Har känt henne sen jag var ett så jag tycker att alla borde säga grattis till henne :)

Sen även Grattis till Stephanie som fyller 13 år :) Grattis till henne med!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards