ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Therese Karlsson - 18 april 2010 19:49

Åååh vad jag älskar asiatiska filmer som utspelar sig för flera hundra år sen. Kejsare, kejsarinnor, krig och kärlek ^^ Så jävla bra! Alla är så vackra och ser ut som dockor, och deras språk är så fint! Nu kommer jag börja nörda såna filmer, jag har ju två kvar att se på här hemma så mitt begär kommer inte göra mig galen XD HAAH! De är bättre än andra filmer för de är längre också!


The empress. Så jävla bra film! ^^


Nu ska jag ta en bulle och kolla på Wipeout och Ballar av stål :) Godnatt!

Av Therese Karlsson - 18 april 2010 16:33

Hellraiser, fyfan vilken sugig film. Helt klart värd att se XD HAHAHA! Nu ska jag göra läxan ^^


Av Therese Karlsson - 18 april 2010 14:45

Okej, jag kom faktiskt på ett jävligt bra band som jag kommer rekommendera XD HAHa! Maroon 5 blir det. Vet inte om alla känner till de, men jag är ganska säker på att i stort sett alla har hört iaf en eller två låtar av de. Jag själv kom faktiskt på att de var jävligt bra i fredags på slöjden när vi lyssnade på musik. :) HEHE!


Vet inte så mycket om de, förutom att de är ett bra band. Det är väldigt svårt att välja ut några speciella låtar som får vara i deras playlist. Länkar bara två av deras bästa låtar från youtube för jag hinner inte just nu ^^ HEHE! Here you go!


Maroon 5 - She will be loved


Maroon 5 - This love

Av Therese Karlsson - 18 april 2010 10:55

Det blir nog en del spenderande av pengar idag. Måste köpa en morgonrock, kanske lite filmer, ev. godis. HEHEHE! Men jag får hålla igen lite om jag ska ha råd med en sån där systemkamera. Fast det är inte så bråttom så det gör inget om det tar lite längre tid än planerat :) Har varit vaken i ungefär en timme nu, är fortfarande riktigt trött. Har faktiskt både hunnit duscha och ätit frukost! Bra jobbat, jag vet XD


Har någon sett Changeling? Min dröm påminde iaf om den filmen, inte så trevligt faktiskt. Höll på att bli dödad flera gånger :( haha!


Söndag idag :) Veckans band blir det alltså. Men jag har inte kommit på någon som jag kan rekommendera just nu... Kommer jag inte på någon så gör jag en blandad spellista bara. Funderar faktiskt på att ta bort denna kategori. Det är bara jobbit och man får liksom inte större respons, vet heller inte om folk uppskattar det. Jaja, ska tänka under veckan hur jag ska göra. Det får bli en blandad spellista idag. okej? :)

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards