ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Therese Karlsson - 12 april 2010 20:01

Ska kolla på Top Model nu :) det har redan varit typ tre avsnitt redan men jag är så dålig på att följa serier. Första avsnittet jag ser, hehe. HERE I GO ^^


  

Av Therese Karlsson - 12 april 2010 18:55

Förlåt för dålig uppdatering, men min internet la av igen så vi var tvungna att köra på det mobila bredbandet istället. Men jag tror inte att ni är arga på mig ^^


På profilen idag så var det ju drama som vanligt. Vi håller på med en liten pjäs som vi nog ska visa upp för föräldrarna innan sommarlovet :) Kul! Fast jag har ingen stor roll men det gör inget! Annars var dagen bra, förutom att det är lite tråkigt utan min dator :( Hehe. Imorgon är det 90 minuter SO. Jobbigt! Och jag vet inte riktigt vad jag kommer göra eftersom att alla mina arbeten är just på datorn... hm. ja.


Det blev inget pass idag, vi åkte ner till polisstationen och allt men en tjej där hade stått i kö i typ en och en halv timme så då orkade vi inte vänta. Vi får ta det någon annan dag bara :) Ingen gitarr heller, jag borde verkligen skärpa mig... Men imorgon så, har ju varit lite mycket idag så jag har inte hunnit. Hehe. HEJDÅ

Av Therese Karlsson - 12 april 2010 13:27

Hejsan :) Min dator är ju sönder så det är lite svårt att blogga, men elsa var snäll nog att lämna ut sin till mig just nu. Jättesnällt. Nu har jag bara mentorstid och profil kvar. Måndagar brukar ju vara sega men denna dag har varit ganska okej.


När jag kommer hem idag så ska jag åka ner till polisstationen och fixa pass. Jag tycker att det är ganska tråkigt men man måste ju ha ett pass ifall man ska resa bort ju. ^^ Jag ska nog träna lite gitarr också :)  Nu hinner jag inte skriva mer! HEJDÅ

Av Therese Karlsson - 12 april 2010 07:03

Måndag. skola. Usch! Jag hade jättesvårt att sova igårkväll. Somnade runt ett, jobbigt. Sen kommer jag inte ens ihåg hur jag tog mig ner för trappen imorse. Och sen när jag skulle ta mjölk så tappade jag mjölkpaketet -.- Självklart, det räcker inte med att lovet är slut och det är måndag idag, jag måste ju tappa mjölken också. Herregud! Plus att måndag är den längsta dagen i skolan, slutar typ vid fyra.


Godmorgon!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards