ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Therese Karlsson - 10 april 2010 21:48

Fotboll ikväll :) Barca vs Real Madrid. Spännande! Brukar inte kolla på fotboll men på denna nivå kan det faktiskt vara lite spännande. HAHA! Sen kommer man ju till vilket lag man ska heja på. Av någon anledning lutar jag lite mer åt Barcelona så... HEJA BARCA! XD


Min mamma var snäll nog och gick iväg till ICA och köpte godis, jättesnällt! Så nu blir det fotboll och godis ^^ Kanske häller i mig en del cola också, vi får se! Hejdå!!


Av Therese Karlsson - 10 april 2010 19:27

Plötsligt blev jag assugen på godis. Asså riktigt riktigt riktigt sugen. Men det finns ingen som kan skjutsa mig och jag har ingen lust att gå. Plus att jag inte har något smink och då håller jag mig helst inomhus, hehe. Men jag vill ha godis :( AAAH! Jaja. Jag har en halvtimme på mig innan körslaget börjar. Jag kanske t.o.m få någon annan att gå åt mig... hm. Nej, jag får nog gå själv. Fast då kommer ju nästa dilemma...: ska jag gå till ICA eller mathörnan? ICA ligger ju betydligt mycket längre bort än mathörnan men ICA har ett större utbud av godis... hehe. Jag får bestlutsångest! Herregud vad jobbigt.


Fast nu blev jag sugen på nachos, fast då måsta jag steka köttfärssås... ÅÅH Jobbigt :S Vilket jävla liv jag har. Hehe ^^

Av Therese Karlsson - 10 april 2010 14:28

Eftersom att min vovvis ska bo hos min farmor och farfar i nästan tre veckor och bara komma hem på helgerna så gav min mamma honom en leksak ^^ En gorilla som piper och man trycker den på magen. Han fick den för lite mer än en timme sen och har ännu inte släppt den. Haha. Just nu ligger han ute på vår gård och biter på den XD hihi. Han är så söt!


Han är gladare än vad han ser ut XD hahaha

 

MTV på tvn. Disaster date. Jättekul! Hehe.

Av Therese Karlsson - 10 april 2010 11:30

God morgon :) Gick upp för typ en timme sen, men jag har redan hunnit äta frukost, duschat och satt på mig kläder. Tittar just nu på en komedi som går på TV :) Min stora kärlek med Jack Black. Jättekul!


Måste plugga idag :( Tråkigt. Men om man vill ha bra betyg så får man väl bita ihop och göra jobbet bara. Hehe, även fast det är riktigt tråkigt. Annars har jag inga andra planer för idag. Men jag får väl hoppas att det dycker upp något framåt eftermiddagen. Hejdå

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards