ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Therese Karlsson - 9 april 2010 22:13

Sitter här i vardagsrummet och kollar runt på datan. Samtidigt kollar min pappa på nyheterna och det var ett inslag om den där turkyoughurten, ni vet den där med en gubbe på burken. Hehe, jaja. Han turken har nu stämt bolaget eftersom att han är... jo, grek. Han blev typ asförbannad och stämmer de nu på 50 miljoner kr. Jag tycker att nyheter som denna är ganska komiska. Snubben stämmer de för att de säger att han är turk när han är grek. Liksom haha. Men ändå så känns det lite onödigt. Finns det inte viktigare saker att lägga sin energi på?


Jag såg på talang förut :) Kul. Fast ingen var lika bra som Freddy Amigo från västerås ^^ Nu har jag iaf en anledning till att följa programmet. HHEHE.


Det går inte att ladda in bilder så det är ganska tråkigt just nu här. Imorgon går det säkert... hehe. håll ut^^

Av Therese Karlsson - 9 april 2010 15:59

Hej :) Hittade inte jackan jag ville ha. Tråkigt, men det är inget jag går och deppar över ^^ Istället har jag börjat tänka på att köpa en systemkamera igen. Tänkte på det innan jul men jag glömde liksom bort det och tyckte att det var onödigt. Men nu när sommaren är påväg så känns det som om det skulle vara kul att ha en systemkamera :) Så just nu sitter jag och tittar runt på såna. Vissa är ganska dyra ju, men om man väl köper en så har man den i flera år efter ju.


Jag är inte helt säker än på om jag ska köpa en, men det är en tanke som sitter i min hjärna nu iaf :) Hehe

 

Min bror kommer hem idag från Frankrike. Om jag ska vara ärlig så har jag inte saknat honom alls, för jag har fått hela huset för mig själv nu under lovet :) Men det ska bli kul att han kommer hem igen. Hehe.

Av Therese Karlsson - 9 april 2010 11:30

Stan blir det idag :) En snabbis bara förmodligen, men jag måste kolla efter en jacka som jag verkligen vill ha. Visar den sen när jag kommer hem igen om jag får tag på den :) Okej.


Har precis kollat klart på en film som heter Boy A. Slutet var så sorgligt att jag sitter här nu och är lite ledsen. hehe. Men den var bra, lite seg ibland, men slutet var bra även fast det var sorgligt.


Det är fredag idag. Brukar oftast vara extra glad på fredagar för då är veckan äntligen slut, men varje dag har ju varit som fredag den här veckan så det finns inget speciellt att vada glad för ^^ HEHE. Fast elsa kommer hem imorgon! Det är trevligt. Kommer säkert inte få träffa henne förens på måndag, men det gör inget. Hoppas bara inte att hon blir sjuk så att det tar ännu längre tid innan vi får träffas, haha. :)

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards