ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Therese Karlsson - 22 april 2010 18:32

Titta vilka fantastiskt mysiga tofflor jag har ^^ Hello kitty tofflorna har jag aldrig använt för de åker bara av fötterna... hehe! De randiga däremot, de används flitigt under lite kallare dagar XD De ser inte så mysiga och sköna ut som de gör i verkligheten, men jaja. De ska jag snart sätta på mig ^^ Jättemysigt! Fast först måste jag göra lite grejer och jag orkar liksom inte hämta de innan, men det går nog ganska fort ^^



Ikväll blir det nog South park igen :) Jag vet inte om det är något annat bra på några andra kanaler, så om det är det så skiter jag i south park. Jag vet att den serien har hållit på aslänge men det är nu jag har börjat kolla mycket på det. Ny favoritserie ^^ Tvåa efter That 70s show såklart! HAHAHA!

Av Therese Karlsson - 22 april 2010 14:48

Guten tag ^^ Idag var dagen ganska bra :) Rolig och så, vi fick INGET gjort alls på SOn, det ska vara klart om en vecka och vi har inte kommit någonstans :S På gympan hade vi öppet hus. Då får man göra vad man vill liksom, och nej det är inte en jävla massa människor som ska kolla och komma som jag trodde första gången vi hade det... hehe! Jag och elsa spelade mest pingis, men det var inte så kul. Imorgon ska jag, elsa och amanda och några till ner till kulturen för att gå på någon literatur grejsimojs. Det låter ganska kul tycker jag, plus att vi får ledigt tre lektionen så det är ju också ett plus ^^


Just nu sitter jag och äter Risifrutti sommarfrukt. Jag brukar inte tycka om det men idag så får det funka eftersom att det typ inte finns något annat att ta... hehe^^


HEJDÅ

Av Therese Karlsson - 22 april 2010 07:01

Snö... -.-

Jag trodde att allt sånt skit var över nu. Men nehe! Detta förstörde just min dag! Fyfan! Nu kommer jag vara sur hela dagen. Hejdå!

 

KOLLA VAD FULT! AAAAAAAH :@

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards