ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Therese Karlsson - 16 april 2010 23:07

God kväll! Sista inlägget för idag blir detta. Ska nog dricka lite läsk och sen gå upp och kolla på TV :) Vet inte om det är något bra just nu men det visar sig nog, orkar inte heller med några människor just nu. Alla är så jobbiga -.- Jaja, ska drömma bra drömmar inatt har jag bestämt. Vi får se om det blir så.


Godnatt!

Av Therese Karlsson - 16 april 2010 19:59

Sitter här nu i min säng med elsa och se ska på talang :) Har precis ätit middag, det var jättegott! Kyckling med bacon och massa sånt. HEHEHE! Efter talang ska jag se på modern family ^^ Verkar ju vara världens roligaste program ju! HEHE.


Innan så var vi ute ett tag och gick till nybygge där vi satte oss i gropen och lyssnade på musik! :) Vi pratade med några människor, men de tyckte väl att vi var tråkiga så de gick.


Uppdaterar nog en gång till senare men nu kan jag inte skriva...


När vi hämta pontus ^^

Av Therese Karlsson - 16 april 2010 15:15

Sitter här nu på min altan och äter bullar med elsa :) Vi har precis varit och hämtat pontus hos farmor och farfar. Det var kul för nu får jag ha honom hos mig hela helgen ^^ Fast sen ska han tillbaka till de eftersom att byggarna inte är klara -.- Just nu känner jag bara för att ta det lugnt och tjocka till mig lite, men snart kommer jag säkert vilja dra iväg och ha det kul... hehe!


Jag har fått en asstor äcklig blåsa på hälen :( Skavsår, det suger! Jag kan knappt gå och den är helt gul... ja, få äckliga bilder i huvudet nu! Jag ska nog spräcka den. Så får det blir. Fast då måste jag ha en nål och det har jag inte nu, så det får vänta.


Elsa läser veckorevyn medans jag sitter och datanördar. hehehe


Nu har jag inget mer att skriva så hejdå XD

Av Therese Karlsson - 16 april 2010 11:37

Gud vad dagarna är enformiga! Det händer ingenting speciellt någon dag, men det är kul ändå. Ibland kan det bli lite långtråkigt. Idag har iaf varit kul hittills ^^ Elsa och jag har lyssnat på Egon. En ytterst rolig låt om jag får säga det själv! Ingen annan fattar det roliga, det är lite synd. Men sålänge vi förstår så gör det inget! HAHAHA XD


Snart ska jag ha matteverkstad. Det är kul ibland, fast oftaste tråkigt. Efter det är det kemi, då ska vi ha läxförhör :S Det är nästan som prov så det är inte så kul ...


HEJDÅ

Av Therese Karlsson - 16 april 2010 07:02

Tänkte slänga in ett litet snabbinlägg nu på morgonen! Det är fredag idag ^^ YEY! Fast alldeles nyss snöade det jättemycket ;O Jag hörde igår att folk pratade om att det skulle snöa och det gjorde det visst. Jag ser inte riktigt om det fortfarande gör det men shit vilka stora snöflingor! De var ju enorma! Blir väl att ta fram paraplyet idag, eller vad säger ni? Det kommer iaf jag göra. :)

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards