ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Therese Karlsson - 4 april 2010 19:26

Drag me to hell var bra :) Sorgligt slut! Hade nog börjat gråta om jag var själv men jag kollade ju med mamma XD Jaja! Vissa delar hade kunnat vara bättre men det var helt okej. Rekommenderar den, men då måste man ha högt ljud på. Annars blir man inte rädd :)


Hade tänkt lägga in trailern med ingenting verkar sammarbetar med mig just nu -.-

Av Therese Karlsson - 4 april 2010 17:37

ska se på Drag me to hell med min mamma och äta godis nu :) den kostar bara 9 kronor p.g.a påskerbjudande! Det ni ^^ Hejdå

Av Therese Karlsson - 4 april 2010 15:10

Jag kommer inte ihåg hur jag började lyssna på de, men jag tyckte bevisligen att de var bra eftersom att jag fortsatte att lyssna på de. Broder Daniel! Tyvärr tog Anders Göthberg livet av sig och bandet upplöstes. Riktigt synd där tycker jag. Vissa låtar fastnar liksom i huvudet och man kan inte släppa de. Deras sista spelning var 8 Augusti 2008 och var till minna av Anders. Alla känner ju nästan till de, men jag hoppas att ni tycker att de är lika bra som jag tycker att de är :)


Broder daniel - Shoreline


Broder daniel - Underground


Hinner inte länka fler låtar men spellistan ser ni längst ner i menyn till vänster :)

Av Therese Karlsson - 4 april 2010 11:02

Jag sitter här och stör mig på de jävla kyrkklockorna som ringer en gång i halvtimmen. Det är typ det enda negativa i att bo bredvid en kyrka. Det går liksom inte att sova till längre än halv tio på söndagar! Ett hundra gånger ringer den varje gång. Såååå störande -.- Annars är det bra. Sov gott inatt! Drömde dock inte så fantastiska drömmar... det var mer sorgliga. Jaja. Det blir en lugn dag idag också! Känner för att kolla på en jävla massa filmer, vi får se hur det blir med det! Återkommer senare med veckans band :) Hejdå

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards