ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Therese Karlsson - 14 april 2010 19:45

Idag när jag och elsa satt vid hammarby så var det några som tutade och vinkade åt oss XD Vi kände de inte men de hade stora pilotsolglasögon. hehehe! Det var trevligt!


Pizzan var awesome ^^ Orkade inte äta upp hela men det gjorde ingen. När man köper från sippan så orkar ingen äta upp... pizzorna är ENORMA! Jag svär! När man beställer från ett annat ställe så är den kanske okej stor, tänk er en sån plus en halv till... okej det kanske är lite svårt att tänka sig, men jag tycker iaf att de är enorm. Hehehe ^^


Fick hem veckorevyn idag såg jag :) Den låg i köket när jag kom hem. Trevligt! Har redan hunnit skumma igenom den, men jag får väl läsa den lite nogrannare någon annan dag :) Så får det bli! Hinner inte skriva mer idag så jag får väl ta och säga hejdå nu :) Sovgott!!

 


Av Therese Karlsson - 14 april 2010 18:36

Har varit väldigt dålig uppdatering idag... jag vet. Anledningen är att jag har varit social och umgåts med mina vänner :) Det har varit jättetrevligt! Vi åkte till en mack och pumpade mina däck, dock hade jag tydligen bilventiler på min cykel så man var tvungen att gå in och hämta en sak. Men jag visste inte det men det kom fram en man och hjälpte oss. Han fixade allt åt oss. Hoppas han lever ett långt och lyckligt liv! ^^ Tack till han! Fast efteråt när jag och elsa åkte till hammarbyskolan så märkte vi att det var punka på bakdäcken -.- så det sket ju sig ganska fort det där.


En trevligt dag har det iaf varit :) Förutom att mina strumpor gick sönder mycket mycket mycket idag. Hehe. Inte så kul, men vad ska man göra? Det är bara att leva med det :) Middag idag blir pizza som min mamma nu är och hämtar! Jättetrevligt^^


Några personer har frågat om min header och "Är jag en potatis?" Jag vill bara säga att jag är lite sådär konstig och det är som ett internt skämt med mig själv... hehe XD sådana små citat kommer då och då när jag inte kommer på något att skriva. Ja, det är lite skumt :)

 

From my kinderägg ^^

Dessa fina saker fick jag från kinderäggen ^^ en dansande flodhäst, två konstig gubbar och någon form av rymdskepp som kan flyga XD HEHE

Av Therese Karlsson - 14 april 2010 10:25

Sitter här i arbetslaget och väntar på att svenskan ska börja :) På håltimmen gick jag och elsa till lidl och köpte lite godis. Det var trevligt. Jag köpte kinderägg och jag tog kort på de men jag får inte in bilderna på den här datorn -.- Lite tråkigt, men ni kan får se dem sen när jag kommer hem istället!


Senare idag ska jag vara med elsa! Jag vet inte vad vi ska göra men det blir väl som vanligt... vi bara går runt och pratar om random saker som ingen av oss förstår sig på. HEEH


Måste gå nu

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards