ärjagenpotatis?

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Therese Karlsson - 15 april 2010 18:16

Nu minsann :) Jag tog nyss ut bullarna ur ugnen, och eftersom att jag faktiskt skriver om de så betyder det att de blev lyckade ^^ Har inte smakat på de än men de ser stora och goda ut! Min mamma valde att hjälpa mig och det uppskattar jag extremt mycket. Nu ska jag ta en snabb dusch och sen så ska jag sätta mig ner och äta bullar och mjölk ^^ Visst låter det mysigt! Tror till och med att jag kommer sätta mig i den stora sköna soffan på övervåningen! DET NI! HAHA! Förresten så har jag tränat på både engelskaglosorna och kemin till imorgon. Jag tycker att jag är jätteduktigt! Nu är det bara att hoppas att det går bra... Håll tummarna för mig :)


HEJDÅ ^^


Av Therese Karlsson - 15 april 2010 15:14

Jag känner för att baka bullar eftersom att jag såg ett sånt där bullpapper påvägen hem. En sån pappersbit som bullen är i, ni fattar väl? Jaja, problemet är att min mamma inte vill hjälpa mig och jag själv suger på att baka. Men hon är iaf snäll nog att åka iväg till affären och köpa kanel och sånt så att jag kan göra det :) Jag ska försöka själv... Om det blir misslyckat kommer jag inte nämna det någon gång mer eftersom att jag blir sur då, men om det blir bra så ska jag skryta XD Nej jag skoja. Hehehe!


Skolan var okej idag. Tråkig, men jag visade upp min power point grej på datan och det gick ganska bra, förutom att utskrivningsmaskinen satte igång och lät jättehögt. Det var ganska längesen jag länkade en låt, så jag gör det nu :) Det är säkert ingen som lyssnar på låtarna men jag tycker att det är kul att länka XD HAAHAHAHA


Kelis - Milkshake (Jag tycker den är bra XD HAHAHA)


Det är sååå jävla svårt att komma på rubriker :(

Av Therese Karlsson - 15 april 2010 11:36

Hej vänner! XD Sitter i skolan just nu. Vi ska snart in på SO, det kan vara ganska kul men just nu håller vi på med en gruppuppgift och det är tråkigt. Fast jag har ingen dator så jag kan ju bara sitta och göra ingenting medans alla andra med datorer typ jobbar och läser och gör power point ^^ Fast jag måste fråga om min dator nu. Jag skulle gärna vilja ha tillbaka den nu så ja.


Planerna till i eftermiddag är nog mest plugga. Har ju läxförhör på kemi imorgon så då måste man ju vara förberedd. Vill inte riskera att få IG XD HEHE.


HEJDÅ!

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards