ärjagenpotatis?

Direktlänk till inlägg 2 april 2010

Ny utseende på bloggen nu :)

Av Therese Karlsson - 2 april 2010 16:00

Har fixat lite på bloggen nu :) Svart och vitt istället för rosa, känns faktiskt lite bättre. Svart är nog lite mer jag än vad rosa är... hehe! Dessutom kunde jag inte hitta samma rosa nyans på bakgrunden som på headern, så detta blir nog lite bättre! Svart är coolare än rosa också så då blir min blogg cool ^^ HAHA! Hope you like it :)


 
 
Sara

Sara

2 april 2010 19:18

heej! glad påsk! jag tycker du har en bra blogg. var här för att skaffa fler läsare. om du vill kan du järna läsa min blogg. en om du är jätte snäll kan du länka den eller bara skriva om den.

http://www.saralovejudo.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

2 april 2010 19:21

asso hur jorde du de där asgulliga youtubehundarna?

http://www.saralovejudo.bloggplatsen.se

 
Therese :)

Therese :)

2 april 2010 19:50

Sara: Tack ^^ Jag ska kolla in på din blogg. Kommer inte läkna nu men inte nu men kanske i framtiden, om ödet nu vill det XD hehe.

Man går in på http://www.mixpod.com/ och skaffar ett konto, sen gör man bara spellistan och klistrar in koden och så vips :) HEHEH

http://enfiiinbubbla.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

vill veta

2 april 2010 20:05

hej jag undrar hur du gjorde din design vart får du matriatet i från hur gör jag för att ha en bild på hela bloggen som du hade förut??? jag skulle vara jätte glad för svar tack på för hand! :)

 
Therese :)

Therese :)

2 april 2010 20:22

vill veta: Jag gjorde min design i paint :) hehe. Och om du syftar på mcdonaldsbakgrunden(?) den första jag hade så kan man fixa det på inställningar(om du bloggar på bloggplatsen) sen "färger och utseende" och sen på "bakgrundstyp" ändrar man till "bakgrundsbil" och så väljer man bild :) Hoppas att det var det du menade :)

Mitt material kommer från lite olika hemsidor bara. T.ex spellistorna är från http://www.mixpod.com/ som jag skrev innan :) Du kan maila på Therese021@hotmail.com om det är något mer :)

http://enfiiinbubbla.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Karlsson - 29 april 2010 19:32


Tar en paus från bloggandet nu. Vet inte om jag kommer ta tag i det igen och börja uppdatera igen, men just nu känns det bara tråkigt och ointressant och då blir inläggen därefter också riktigt tråkiga. Kommer inte ta bort bloggen, jag låter den vara...

Av Therese Karlsson - 29 april 2010 11:40

Nu har Elin börjat i min klass :) Vi ska in på SO snart, sen blir det spanska. På gympan hade vi fotboll och jag gjorde tre mål ^^ HAHA! På SOn ska vi visa upp vår power point om Hieroglyfer. Vår är inte så bra så det ska inte bli så kul :S HEHEH! ...

Av Therese Karlsson - 28 april 2010 17:08


Vilken dag ^^ Askul. Var ju med Elsa och Elin, hade tänkt uppdatera en gång men jag hade inte tillgång till någon dator. Jaja, vi hade det sååå awesome. Särskilt när vi spelade Mario Kart! Jag är bättre än elsa. BURN ^^ Sen ska jag äta tacos. mums ...

Av Therese Karlsson - 28 april 2010 09:09

Godmorgon :) Uppe "tidigt" idag. Har ju studiedag men de där byggarna kom vid sju och jag kunde inte sova. Jobbigt. Men ja, som jag skrev igår så är det väl bra att man inte sover bort hela dagen ^^ Ska ju vara med Elin och Elsa sen, fast först måste...

Av Therese Karlsson - 27 april 2010 19:36

Kom nyss in :) Har varit lite med Lina! Vi hade det sååå trevligt, må jag säga. Det är kul att leka ninja XD HEHEHE! Har ju studiedag imorgon så det blir väl lite senare idag. Men inte för sent eftersom att byggarna kommer imorgon. Men jag får väl st...

Om mig


Bloggar om min vardag, boxningen, skolan, ect. Följ gärna min blogg och kommentera :)


Kontakta mig på Therese021@hotmail.com
Maila helst

Omröstning

är du också en potatis? ^^
 JAA ^^
 nej -.-
 Ibland :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010
>>>

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Green day playlist

Broder Daniel playlist

Björn Rosenström playlist

Maroon 5 playlist


Ovido - Quiz & Flashcards